روایت بوکسور آزاده فلسطینی از زندان گوانتاناموی صهیونیست‌ها

اقتصاد ایران: معزز عبیات، بوکسور آزاده فلسطینی که چندی قبل از زندان مخوف «نقب» رژیم صهیونیستی آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت در گفتگو با خبرنگار تسنیم به بیان خاطرات ضرب و شتم و شکنجه‌اش به دست ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی و نظامیان رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته انتشار تصاویر آزادی یک اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی توجه رسانه‌های منطقه را به خود جلب کرده است: «معزز عبیات»، بوکسور فلسطینی که پس از تحمل 9 ماه حبس جان‌فرسا در زندان نقب رژیم صهیونیستی در حالی که حافظه و نیمی از وزنش را از دست داده به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

 

.

 

«معزز عبیات» 37 ساله، بوکسور جوان ساکن شهر بیت‌اللحم تنها چند روز پس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شد و در زندان نقب تحت شدیدترین شکنجه‌ها و آزارها قرار گرفت. آثار شکنجه در پاهای سوخته، دست‌های متورم، بیماری‌های پوستی که سراسر بدن این آزاده فلسطین را فراگرفته مشهود است.

عبیات که در دوران زندان توسط ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز شکنجه شده است، از زندان نقب رژیم صهیونیستی با عنوان زندان «گوانتانامو» اسرائیل یاد می‌کند.

این آزاده فلسطین در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرانه باختری با انتقاد از سکوت و بی‌توجهی نهادهای بین‌المللی به ویژه صلیب سرخ بین‌المللی نسبت به وضعیت 3 هزار اسیر فلسطینی دربند زندان نقب که دست کم دو هزار نفر از آنان از بیماری‌های سخت و صعب‌العلاج رنج می‌برد اظهار می دارد: انتقاد من ناظر به همه افرادی است که ادعای حقوق بشر و حقوق حیوانات را دارند؛ در این مدت ندیدیم که هیچ کدام از این افراد به ما مراجعه کنند یا از ما سراغی بگیرند.

اسرای فلسطینی , طوفان الاقصی , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

معزز اضافه می کند: من یک زندانی هستم، 9 ماه است از خانه خود جدا شده‌ام، من حتی یک مصاحبه شخصی با یک وکیل یا نهاد بین‌المللی نداشتم که به من در مورد وضعیت سلامتی یا خانواده‌ام اطمینان دهد، من نه در خلال جنگ و در صحنه نبرد بلکه در جمع همسر، فرزندان و خواهرم بازداشت شدم، کجایند این نهادها؟!

«خلیل عبیات»، پدر این آزاده فلسطینی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرانه باختری با اشاره به وخامت اوضاع جسمانی و از دست دادن حافظه فرزندش گفت: وقتی آزاد شد، او را نشناختیم و بهت زده شدیم.

اسرای فلسطینی , طوفان الاقصی , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

وی افزود: معزز قبل از بازداشت 110 کیلوگرم بود اما الان به مانند یک جنازه است. من که پدرش هستم را نمی‌شناسد، پسرش را به او معرفی کردم اما او می‌گوید، من فرزندی نداشتم.

 

معزز عبیات این روزها در حالی در بیمارستان انجمن عربی بیت‌اللحم بستری است و دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد که با گذشت چند روز از آزادی همچنان از اختلال در حافظه رنج می‌برد و از شناسایی اعضای خانواده خود نیز ناتوان است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ