مانور شرایط اضطرار زلزله و حریق در بندر «دیر» برگزار شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: مانور شرایط اضطرار زلزله و حریق در بندر دیر با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، راحله پورمحمد ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سناریو مانور، کارکنان اداره بندر دیر حین فعالیت‌های اداری با لرزش شدید وسایل پیرامونی متوجه وقوع زلزله شدند.

وی بیان کرد: کارکنان پس از شروع لرزش اولیه بر اساس تجربیات قبلی و آموزش‌های مربوطه در نقاط امن ساختمان پناه گرفته و پس از توقف زمین لرزه درخواست خروج تمامی کارکنان از ساختمان اداری توسط فرماندار حادثه اعلام شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر تصریح کرد: در ادامه با توجه به بزرگی زلزله و احتمال آسیب‌دیدگی افراد، درخواست تشکیل پست فرماندهی حادثه صادر شد.

پورمحمد ادامه داد: با توجه به وقوع آتش‌سوزی در طبقه همکف نسبت به قطع آب و برق و اطفا حریق اقدام شد.

وی یادآور شد: در ادامه مانور یگان حفاظت و کارشناس امور اداری متوجه عدم حضور یکی از کارکنان شدند که با تلاش نیروهای هلال احمر نسبت به جست و جوی فرد مفقود اقدام و سپس نسبت به درمان وی اقدام شد.

پورمحمد افزود: در ادامه با حصول اطمینان از تخلیه کامل ساختمان پایان عملیات اعلام و دستور کنترل عدم ورود کارکنان به محیط‌های سرپوشیده صادر شد.

وی یادآور شد: د پایان بخش مانور شرایط اضطرار زلزله و آتش‌سوزی نیز دستور آمادگی جهت بهسازی و ایمن‌سازی ساختمان و تجهیزات، محکم‌سازی تجهیزات نصب شده روی دیوارها و رعایت فاصله مناسب میز کار از کمدها و پنجره‌ها و رعایت نکات ایمنی با نظارت تیم آتش‌نشانی صادر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ