سردرگمی رسانه‌های عبری در توجیه ادعای ترور محمد ضیف

اقتصاد ایران: با وجود تکذیب ادعای ترور محمد ضیف از سوی حماس، رسانه‌های عبری زبان همچنان برای ارائه سرنخی هر چند کوچک در تایید این ادعا دچار سردرگمی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه عبری زبان «I۲۴ news» به نقل از برخی مسئولان عرب زبان از سرگشتگی رژیم صهیونیستی در تعیین سرنوشت محمد ضیف فرمانده شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس خبر داده و اعلام کردند که تل آویو در حالی مدعی شهادت این فرمانده نظامی حماس شد که پیکر وی را در بیمارستان ناصر یا مجتمع پزشکی که مجروحان این حمله موشکی به آنجا منتقل شده اند، پیدا نکرده است و حتی در مدرسه وابسته به آنروا نیز او را نیافته است.

این منبع رسانه‌ای صهیونیستی که همچنان اصرار به دروغ پردازی برای دستاورد تراشی ارتش تل‌آویودر جنگ غزه دارد، مدعی شده که ضیف به یک تونل زیرزمینی منتقل شده است. رژیم صهیونیستی پیش از این نیز ادعای ترور مروان عیسی دستیار یحیی سنوار و مرد شماره ۳ حماس را به همین صورت مطرح کرده بود که این ادعا نیز تکذیب شد.

سامی ابوزهری از رهبران حماس بعد از طرح شایعات رژیم صهیونیستی در مورد ترور ضیف در گفت‌وگو با رویترز تاکید کرد که ادعای اسرائیل مبنی بر هدف قرار دادن محمد ضیف کذب محض و کاملاً بی اساس است.

وی تاکید کرد: ادعای اسرائیل مهمل است و آنها می‌خواهند تا قتل عام هولناک المواصی را توجیه کنند. تمام شهدا غیرنظامی هستند و آنچه اتفاق افتاده، جنایتی بزرگ در امتداد نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه تحت حمایت آمریکا و سکوت جهانیان است.

از محمد ضیف به عنوان یکی از کلیدی ترین فرماندهان نظامی حماس و طراح عملیات طوفان الاقصی نام برده می شود، که بر اساس اعتراف منابع اسرائیلی بزرگ ترین شکست راهبردی ارتش و دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل در طول تاریخ این رژیم است.

با وجود ادعای هدف قرار دادن محمد ضیف اما ارتش رژیم صهیونیستی می گوید مدارک عینی اثبات کننده برای تایید این ادعا ندارد و همچنان منتظر اطلاعات تکمیلی در این رابطه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ