راهپیمایی محکومیت رژیم صهیونیستی در مشهد برگزار می شود

اقتصاد ایران: مشهد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: فردا پس از برگزاری نماز جمعه، از باب‌الجواد حرم رضوی به سمت چهارراه شهدا، راهپیمایی اعلام نفرت از رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌های محکومیت رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف، اظهار کرد: از همشهری‌های مشهدی مؤمن و ولایت‌مدار خود دعوت می‌کنیم در راستای دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین و اعلام خشم و انزجار نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی، بار دیگر تحت عنوان جمعه‌های خشم و انزجار به صحنه بیایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: همزمان با مردم استان خراسان رضوی، برخی دیگر از استان‌ها مانند اصفهان و فارس نیز فردا راهپیمایی جمعه خشم و انزجار علیه رژیم صهیونیستی را برگزار خواهند کرد.

وی با دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی فردا، بیان کرد: پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند مَنْ اَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مَنْهُمْ، هر کسی صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنها نیست. براساس این حدیث شریفه اصل دفاع از مظلوم و یاری دیگران تکلیف بزرگی بر دوش هر مسلمانی است که امروز باید در برابر شمر، خولی، عمر سعد زمان خود قیام کند و همراه مظلومان غزه باشد.

سلطانی افزود: هدف از قیام و نهضت سیدالشهدا (ع) در برابر یزید، دفاع از اسلام، مظلومان و قرآن بود. امروزه ما ایرانیان به خوبی مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) را در کشور اجرا می‌کنیم، در صورتی که هدف غایی سیدالشهدا (ع) مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان بود. این هدف باید سرلوحه زندگی ما شیعیان باشد. عزاداری‌ها در محرم و صفر وقتی مورد تأیید امام حسین (ع) قرار می‌گیرد که ما عملاً در برابر ظالم بایستیم و یار و حامی مظلوم باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ