تصویب افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی هیات مدیره تپسی

اقتصاد ایران: هیات مدیره شرکت تپسی با افزایش سرمایه دوهزار میلیارد تومانی ازمحل مطالبات حال شده سهامداران وسود انباشته موافقت کرد که این افزایش نشان دهنده تمایل به سرمایه گذاری گروه گلرنگ در این حوزه است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نام تجاری و بورسی تپسی، در گزارش کدال نسبت به افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی معادل حدود دو هزار میلیارد تومانی این شرکت خبر داد.

افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی تپسی نشان دهنده تمایل به سرمایه گذاری گروه صنعتی گلرنگ در این حوزه است و این موضوع نشان می دهد که گروه صنعتی گلرنگ این سرمایه گذاری را در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال در آینده مدنظر دارد و این افزایش سرمایه می تواند چشم اندازی برای حرکت در این مسیر باشد.

تصویب افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی هیات مدیره تپسی

شرکت تپسی اعلام کرد، با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، هیئت مدیره تپسی پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۴۶۲,۵۶۶,۹۸۹,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال (دو هزار میلیارد تومان) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور توسعه کسب و کار شرکت در ابعاد مختلف از جمله افزایش سهم بازار در زمینه فعالیت های فعلی و برنامه های سرمایه گذاری برای توسعه سرویس های جدید وهمچنین بهره مندی از معافیت مالیاتی قانون بودجه کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی را در تاریخ ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳به تصویب رساند و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است که متعاقبا نظر حسابرسی اعلام خواهد شد.

انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است که هیات مدیره تپسی پیشنهاد مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه و تصویب آن توسط سهامداران را نیز ارائه کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ