اپلیکیشن فوتوز ویندوز ۱۱ با ابزارهای هوش مصنوعی قدرتمندتری به‌روز شد

اقتصاد ایران: آپدیت اپلیکیشن Photos ویندوز، ابزارهای هوش مصنوعی جدید و کاربردی را برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این روزها هوش مصنوعی جای خود را در تمام حوزه‌ها و به‌خصوص اپلیکیشن‌ها باز کرده است. مایکروسافت قبلاً دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را معرفی کرد و اکنون تمرکز ویژه‌ای روی Designer دارد؛ نرم‌افزاری که از آن برای ویرایش و تولید تصاویر با هوش مصنوعی استفاده می‌شود. این شرکت همچنین می‌خواهد ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی بیشتری به اپلیکیشن Photos ویندوز اضافه کند تا کاربران امکانات قدرتمندتری برای ویرایش تصاویر دراختیار داشته باشند.

اگر از مایکروسافت Designer برای ویرایش عکس‌هایتان استفاده می‌کنید، خبر خوب اینکه با به‌روزرسانی جدید، این نرم‌افزار به‌طور کامل با Photos ادغام شده است. پس‌از باز کردن Designer در Photos، می‌توانید با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی کارهای مختلفی انجام دهید.

اپلیکیشن Photos ویندوز با قابلیت های هوش مصنوعی
Microsoft

مایکروسافت درمورد آپدیت اپلیکیشن Photos می‌گوید: «هوش مصنوعی، اشیاء موجود در تصویر را به‌طور هوشمندانه تشخیص می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی شخصی‌سازی کنید. ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به حذف اشیاء ناخواسته از عکس، تارکردن پس‌زمینه، اعمال جلوه‌های جذاب، برش خودکار و تبدیل دستور متنی به عکس اشاره کرد. علاوه‌بر این، تمام قابلیت‌های ویرایشی قبلی Photos ازجمله فیلترها، تنظیمات و موارد دیگر دردسترس هستند.»

مقالات مرتبط:
  • مایکروسافت اپلیکیشن Designer را برای اندروید و iOS منتشر کرد؛ خلق تصاویر و استیکرهای جذاب با هوش مصنوعی
  • مایکروسافت با اجرای اپلیکیشن فوتوز در پس‌زمینه، عملکرد آن در ویندوز ۱۱ را بهتر می‌کند

برای استفاده از به‌روزرسانی جدید Photos باید چند نکته را درنظر داشته باشید. اول اینکه باید عضو کانال اینسایدر باشید. دوم اینکه زبان نمایشگر ویندوز شما باید روی یکی از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی یا پرتغالی تنظیم شده باشد. برای بهره‌مندی از تمام امکانات Photos به حساب مایکروسافت نیاز دارید و ازطرفی اپلیکیشن باید به نسخه‌ی ۲۰۲۴٫۱۱٫۰۷۰٫۱۲۰۰۱٫۰ یا بالاتر به‌روزرسانی شده باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ