طرح توسعه و هتلینگ بیمارستان خلیج فارس به بهره‌برداری رسید

اقتصاد ایران: بندرعباس- طرح توسعه و هتلینگ بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در سه بخش ۶۱۰ متری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنجشنبه طی مراسمی در ارتباط ویدئو کنفرانسی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با استان‌های کشور بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه درمانی در ۱۰ استان به بهره‌برداری رسید.

سهم استان هرمزگان در این پروژه‌ها بهره‌برداری از سه پروژه به ارزش ۲۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان بود که شامل افتتاح هتلینگ بخش شماره یک زنان، بخش شماره دو زنان و بخش نوزادان است.

غلامعباس مؤمنی مدیرکل درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در این آئین اظهار کرد: سه بخشی که قسمت هتلینگ آن‌ها بهسازی و امروز به بهره‌برداری رسید بر اساس سیاست‌های دولت و تأکیدات مقام معظم رهبری بود و تلاش کردیم بخش‌های مرتبط با حوزه جمعیت به سمت هتلینگ برود.

وی افزود: در سال گذشته موفق شدیم لوح برتر را در اجرای سیاست‌های جمعیت افزایی کسب کنیم و عملکرد خوبی را در این حوزه داشته باشیم.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: امروز سه بخش ۶۱۰ متر مربعی در بیمارستان خلیج فارس با حدود ۱۸۳۰ متر مربع زیر بنا به بهره‌برداری رسید و برنامه دیگری که در دستور کار داریم این است که زایشگاه بیمارستان خلیج فارس را نیز زیر بار هتلینگ ببریم.

وی ادامه داد: احداث هتلینگ زایشگاه بیمارستان خلیج فارس از ابتدای سال آغاز شده است و ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

مؤمنی تصریح کرد: پروژه افزایش و ارتقای اورژانس بیمارستان خلیج فارس نیز در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان بیمه شدگان تأمین اجتماعی هستند و این بیمارستان تنها بیمارستان تأمین اجتماعی در هرمزگان است این بیمارستان را بهینه‌سازی کنیم.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی هرمزگان عنوان کرد: با توجه به نظرسنجی‌هایی که از مراجعین به مراکزی درمانی مرتبط در استان انجام داده‌ایم رضایتمندی مردم از خدمات کلینیک‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی به ۹۲ درصد و رضایتمندی نسبت به خدمات بیمارستان خلیج فارس به ۸۷ درصد رسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ