پوشش ۱۰۰درصدی واجرای موفقیت آمیز برنامه ملی سنجش در کردستان

اقتصاد ایران: سنندج_ مدیرکل آموزش وپرورش کردستان از پوشش ۱۰۰درصدی واجرای موفقیت آمیز برنامه ملی سنجش در کردستان خبر دادو گفت: در۲سال اخیر با کسب حد نصاب بالاتر از میانگین کشوری جزو استان ‌های برتر بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی ناظمی جلال صبح پنج شنبه در گردهمایی مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تعزیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام سوگواری امام حسین (ع) و اصحاب وفادار ایشان را تسلیت گفتند.

وی با اشاره به پوشش صددرصدی و اجرای موفقیت آمیز برنامه ملی سنجش در استان اظهار کرد: در طی دو سال اخیر با اجرای موفقیت آمیز این برنامه وبا کسب حد نصاب بالاتر از میانگین کشوری جزو استان‌های برتر در اجرای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان بودیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره کشوری مهارت آموزی بدو استخدام مربیان امور آموزش معلولین و باز آموزی آموزگاران استثنایی گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ به مدت پنج روز از تاریخ سی ام تیرماه تا سوم مرداد ماه جاری با حضور در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس سنندج در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان افزود: متأسفانه در استان از نظر سرانه فضای آموزشی در جایگاهی پایین‌تر از میانگین کشوری قرار داریم.

وی تصریح کرد: همچنین در سطح استان ۶ شهرستان بانه، سقز، مریوان، قروه، دهگلان و ناحیه یک سنندج در زمینه سرانه فضای آموزشی پایین‌تر از میانگین استان می‌باشند که به تبع شامل آموزش و پرورش استثنایی نیز خواهد شد.

هاشم ناظمی جلال گفت: در طی دو سال اخیر و در دولت سیزدهم شهید جمهور با وجود چالش‌های موجود دربحث فضا و اعتبار فعالیت‌های خوب و اثربخشی در آموزش و پرورش استثنایی استان پایه ریزی و اجرا شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را ارزشمند و دارای برکات معنوی زیادی دانست و افزود: شناخت بیشتر آموزش و پرورش استثنایی باعث می‌شود ارائه خدمات به دانش آموزان مستحق این حوزه باکیفیت تر باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ