خروج قطعی ۳ بازیکن وحفظ چند مهره کلیدی/۶۰ میلیارد برای یک ۳۴ ساله

اقتصاد ایران: هر چند استقلال در بین خریدهای جدید خود بازیکن جوان هم به فهرستش برای فصل آینده اضافه کرده است اما این که مسئولان باشگاه حدود ۶۰ میلیارد تومان برای یک بازیکن ۳۴ ساله هزینه کنند عجیب است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در فصل بیست و سوم به دنبال جبران در فصل آینده است و از این رو مدیران این باشگاه به دنبال جذب و تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر خود هستند تا این تیم با آمادگی کافی گام به رقابت‌های داخلی و آسیایی بگذارند.

استقلالی‌ها فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی را با تمدید قرارداد ابوالفضل جلالی در تاریخ ۱۱ تیر آغاز کردند و پس از او، آرمین سهرابیان قراردادش را با این باشگاه برای فصل جدید تمدید کرد.

در ادامه آبی‌ها، در تاریخ ۱۲ تیر از اولین خرید جدید خود که محمدحسین اسلامی هافبک فصل گذشته ذوب آهن بود، رونمایی کردند. دومین خرید استقلال به رونمایی از میلاد زکی‌پور مدافع اسبق این تیم که فصل گذشته در سپاهان عضویت داشت، مربوط می‌شد.

مدیران استقلال به ترتیب در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ تیر قراردادهای روزبه چشمی و مهرداد محمدی را تمدید کردند تا خیال هواداران این تیم از حضور این دو بازیکن در فصل آینده راحت باشد.

پس از تمدید استقلال با محمدی، زمزمه‌هایی مبنی بر علاقه مدیران باشگاه تراکتور به جذب این بازیکن شنیده می‌شود که با تمدید محمدی تمامی شایعات پیرامون عدم تمدید قرارداد این بازیکن از بین رفت.

خروج قطعی ۳ بازیکن وحفظ چند مهره کلیدی/۶۰ میلیارد برای یک ۳۴ ساله

بازیکن ۳۴ که بمب استقلالی‌ها شد

اوج فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال را می‌توان به جذب رامین رضائیان مدافع وینگر فصل گذشته تیم سپاهان که سابقه چندین فصل حضور در پرسپولیس را داشت، نسب داد. آبی‌پوشان روز یکشنبه ۲۴ تیر از این بازیکن ۳۴ ساله رونمایی کردند تا به نوعی بمب نقل و انتقالات را ترکانده باشند. رضاییان برای حضور در استقلال حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه برداشته است که ۱۵ میلیارد آن برای دریافت رضایت نامه از سپاهان هزینه شده است.

در روز چهارشنبه ۲۷ تیر نیز باشگاه استقلال خبر از عقد قرارداد ۳ ساله با سامان فلاح مدافع فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان داد. آبی‌ها برای صدور رضایت نامه این بازیکن مبلغی را به باشگاه گل گهر پرداخت کردند و با این تفاسیر به احتمال زیاد محمدحسین مرادمند از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد.

حضور دستیاران سابق در کنار نکونام

در همین بین حضور دستیاران فصل گذشته نکونام در کادر فنی استقلال برای فصل جدید نیز قطعی شده و محمد نوازی، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی به کار خود در این باشگاه ادامه خواهند داد. مهدی هاشمی نسب نیز پس از گذراندن کلاس‌های مربیگری به تمرینات استقلال اضافه می‌شود.

خروج قطعی ۳ بازیکن وحفظ چند مهره کلیدی/۶۰ میلیارد برای یک ۳۴ ساله

جذب بازیکنان بوسنیایی بدون تأیید نکونام!

نکته تاریک نقل و انتقالات استقلال را می‌توان به جذب «آلمدین زیلیکیچ» و «ودران کیوسفسکی» نسبت داد. طبق گفته فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال جواد نکونام در جریان جذب این هافبک و دروازه‌بان بوسنیایی نبوده است و حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایت نکونام است.

سمیعی در این رابطه گفت: ما در آن مقطع در خدمت نکونام نبودیم و او باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. با آن روش کاری که بنده و مدیران هلدینگ داریم، تمام دوستان تأکید دارند که کل بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند.

اگر نکونام به حضور این دو بازیکن در استقلال موافقت نکند مدیران باشگاه استقلال یا باید متحمل ضرر مالی بابت فسخ قرارداد با آنها شوند و یا باید همانند «منتظر محمد» در فصل گذشته آنها را به باشگاه‌های دیگر قرض دهند.

خروج قطعی ۳ بازیکن وحفظ چند مهره کلیدی/۶۰ میلیارد برای یک ۳۴ ساله

جدایی قطعی ۳ بازیکن

تاکنون جدایی صالح حردانی، میلاد فخرالدینی و رضا میرزایی از استقلال قطعی شده است و محمدحسین مرادمند هم در مذاکره با مدیران استقلال به توافق نرسیده و به احتمال او هم در این تیم برای فصل آینده حضور نخواهد داشت.

هنوز روزهای زیادی به پایان فعالیت نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتری زمان مانده است و مدیران استقلال در تلاش هستند تا نفرات دیگری را هم به ترکیب تیم خود اضافه کنند. هواداران استقلال امیدوارند تا تیم خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بهتر از سال گذشته ببینند تا بتوانند قهرمان لیگ برتر شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ