پویش «کربلای خانوادگی و خانواده کربلایی» در اردبیل برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: اردبیل_ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: سومین پویش «کربلای خانوادگی و خانواده کربلایی» در چهار بخش با شعار «رویش کربلا در متن زندگی» در اردبیل برگزار می‌شود.

مصطفی آمون در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سومین دوره پویش بزرگ «کربلای خانوادگی و خانواده کربلایی» در ۴ بخش با شعار «رویش کربلا در متن زندگی» برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این پویش با محوریت کودکان و کربلا، تربیت کربلایی، بخشش و فداکاری کربلایی، مناجات کربلایی، صبر کربلایی، خانواده در کربلا، غیرت کربلایی، عزت کربلایی، دشمن شناسی، ولایت مداری، عهد کربلایی، وقت شناسی، سبک زندگی کربلایی اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بخش عکس و فیلم یک دقیقه‌ای شامل، فضاسازی منزل در محرم و صفر، روضه‌های خانگی، نماز جماعت کودکان و خانواده، حضور خانوادگی در مراسمات عزاداری، حجاب و عفاف زینبی و عاشورایی و خانواده و پیاده روی اربعین، بخش نقاشی کودک شامل عزاداری محرم، بخش خاطره گویی، دلنوشته و سفرنامه و تجربه نگاری از برکات محرم و اربعین رویش کربلا در سبک زندگی و سفر معنوی اربعین با خانواده، بخش تولیدات صوتی شامل پادکست با موضوع محرم و پیاده روی اربعین و سرودهای تولیدی و تقلیدی از جمله بخش‌های است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

آمون افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به شکل عکس، فیلم یا فایل صوتی به شماره ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ در بستر شبکه‌های اجتماعی «ایتا»، «روبیکا» و «بله» به شکل فایل و با کیفیت مناسب ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: شرکت کنندگان در این پویش طی ماه‌های محرم و صفر از ۱۷ تیرماه تا ۱۴ شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند و زمان اعلام نتایج نیز ۱۲ ربیع الاول و ۲۶ شهریورماه همزمان با آغاز هفته وحدت خواهد بود.

آمون تصریح کرد: به ۱۵ خانواده برگزیده هر کدام مبلغ ۱۰ میلیون ریال جوایز اهدا خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ