فروش گوشی‌های پرچم‌دار پیورا ۷۰ هواوی با رشد شگفت‌انگیز ۱۲۵ درصدی همراه بوده است

اقتصاد ایران: فروش گوشی‌های سری پیورا ۷۰ هواوی درمقایسه‌با نسل گذشته‌ی پرچم‌داران هواوی، رشد ۱۲۵ درصدی تجربه کرده است.

هواوی اوایل اردیبهشت امسال سری گوشی‌های پیورا ۷۰ را با چیپست جدید کرین رونمایی کرد. براساس گزارش Huawei Central و به‌نقل از یکی از منابع داخلی، هواوی ادعا کرده است که حجم فروش این سری درمقایسه‌با سری هواوی P60 با رشد ۱۲۵ درصدی روبه‌رو بوده است.

تعداد گوشی‌های هوشمند میت ۶۰ پرو که ۵ ماه پس از عرضه در چین فروخته شده است، به ۶٫۲ میلیون دستگاه می‌رسد. در این گزارش، پیش‌بینی شده است که فروش کل سری پیورا ۷۰ در سال ۲۰۲۴ از ۱۰ میلیون دستگاه فراتر رود.

سری پیورا ۷۰ شامل چهار مدل پیورا ۷۰، پیورا ۷۰ پرو، پیورا ۷۰ پرو پلاس و پیورا ۷۰ اولترا است. در‌حالی‌که مدل پایه‌ی پیورا ۷۰ از تراشه‌ی کرین 9000S1 قدرت می‌گیرد، سایر مدل‌ها به تراشه‌ی کرین ۹۰۱۰ مجهز شده‌اند.

مدل پایه‌ی پیورا ۷۰ به نمایشگری ۶٫۶ اینچی مجهز است؛ ولی دیگر مدل‌ها نمایشگری ۶٫۸ اینچ دارند. این نمایشگرها از نوع LTPO OLED هستند و از ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کنند و میزان روشنایی آن‌ها به ۲۵۰۰ نیت می‌رسد. تمام مدل‌های این سری از فریم آلومینیومی ساخته شده‌اند و گواهینامه IP68 مقاومت دربرابر گردوغبار و آب را دریافت کرده‌اند.

مقالات مرتبط
  • در زیر بدنه چشم‌نواز هواوی پیورا ۷۰ چه خبر است؟
  • استقبال فوق‌العاده از گوشی‌های سری پیورا ۷۰ هواوی در چین

ازنظر دوربین، دوربین اصلی هر سه مدل از قابلیت تغییر دیافراگم و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) برخوردار است. مدل‌های پیورا ۷۰ و پیورا ۷۰ پرو و پیورا ۷۰ پرو پلاس از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۳ اینچی استفاده می‌کنند. گوشی هواوی مدل پیورا ۷۰ اولترا از سنسور بزرگ‌تر ۱ اینچی برای دوربین اصلی بهره می‌برد.

دوربین تله‌فوتو پیورا ۷۰ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد و زوم ۵ برابری اپتیکال را ارائه می‌کند. مدل‌های پرو و پرو پلاس نیز در این دوربین از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. مدل اولترا نیز در این دوربین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دارد و به لنزی جمع‌شونده مجهز شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ