اگر آمریکا از حمایت اسرائیل دست بردارد،خونریزی درغزه متوقف می‌شود

اقتصاد ایران: وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل در سخنانی تصریح کرد: اگر آمریکا از حمایت اسرائیل دست بردارد، خونریزی در غزه متوقف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل در سخنانی تصریح کرد: ایالات متحده با ارسال سلاح و مهمات به (رژیم) اسرائیل مانند وضعیت اوکراین، در درگیری حاضر (در غزه) مشارکت مستقیم دارد.

وزیر خارجه روسیه در این باره ادامه داد: اگر آمریکا از حمایت از (رژیم) اسرائیل دست بردارد، خونریزی در غزه متوقف خواهد شد. برای توقف خونریزی در درگیری‌های موجود به گفتگوی جدی نیاز داریم. علیرغم تصمیمات ما، خونریزی (در سرزمین‌های اشغالی فلسطین) ادامه دارد. باید آتش بس نامحدود اعلام کنیم. وضعیت انسانی (در غزه) بسیار وخیم است.... ما از عضویت فلسطین در سازمان ملل حمایت می‌کنیم.

سرگئی لاوروف در این باره افزود: پیشنهاد مسکو برای تشکیل نشستی با حضور نقش آفرینان خارجی تأثیرگذار، به قوت خود باقی است. دیگر همسایگان به ویژه لبنان در معرض خطر کشیده شدن به رویارویی گسترده با (رژیم) اسرائیل هستند..... برای حرکت به سمت حل و فصل بلندمدت مناقشات قدیمی و نسبتاً جدید در خاورمیانه (غرب آسیا)، به گفتگوی صادقانه نیاز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: روسیه برای گفتگو در مورد مسائل امنیتی اوکراین و اروپا آماده است.... غرب مصمم است که طرح زلنسکی را به هر قیمتی اجرا کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که برخلاف چین، غرب در ابتکارات خود در مورد اوکراین به دلایل اصلی بحران نمی‌پردازد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ