قهرمانان در تمام عرصه‌ها مایه افتخار کشور هستند

اقتصاد ایران: مشهد- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت خراسان رضوی گفت: قهرمانان در عرصه‌های علم و دانش و در حوزه مسابقات ورزشی برای کشور مایه افتخار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دولت سیزدهم اظهار کرد: همانگونه که مجاهدان عرصه جهاد و دفاع مورداحترام و تجلیل ملت هستند، هر شخصی که گامی در راستای برافراشته نگاه داشتن پرچم ایران و زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب بردارد، مورد احترام ملت است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت خراسان رضوی به جایگاه والای قهرمانان در عرصه‌های مختلف اشاره و ابراز کرد: قهرمانان چه در عرصه‌های علم و دانش و چه در حوزه مسابقات ورزشی برای کشور مایه افتخار و احترام هستند.

وی بیان کرد: ورزشکاری که هنگام بالا بردن وزنه سنگین، نام مبارک ابوالفضل (ع) را بر زبان جاری می‌کند و ورزشکاری که پرچم مقدس ایران اسلامی را بر دوش می‌اندازد و همچنین بانوی ورزشکاری که با فرزند خردسال خود در مقام ارزشمند یک مادر روی سکو ظاهر می‌شود، مصداق عینی قهرمان است.

گنابادی‌نژاد اظهار کرد: این جلسه به یاد شهید آیت‌الله رئیسی و اقدامات دولت او برگزار شده است. حضور مردم در تشیع جنازه او، گویای خدمات این شهید گرانقدر است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت خراسان رضوی گفت: اگرچه کنایه‌ها و تهمت‌های فراوانی درباره ایشان مطرح بود، اما همه به چشم دیدند که در جریان دو سفر به تاجیکستان، پنج دیدار مشترک با رئیس جمهور این کشور باعث شد تا سطح روابط متقابل از منازعه و اختلاف به بالاترین سطح تفاهم و همکاری برسد.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی، خادم خستگی ناپذیری بود که هشت بار شخصاً به استان خوزستان سفر کرد، افزود: از نزدیک با مشکلات مردمان شریف این خطه آشنا شد و تمام همت و تلاش خود را برای رفع آن به کار بست.

گنابادی نژاد گفت: این بار امانت بر دوش همه ماست تا از آن صیانت کنیم و امیدواریم چنین نگاه مخلصانه و مجاهدانه‌ای در دولت‌های بعد نیز استمرار داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ