مراحل ساخت دهکده المپیک ثامن در مشهد آغاز شده است

اقتصاد ایران: مشهد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به پیشرفت و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: فرآیند عمرانی ساخت دهکده المپیک ثامن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تاج فیروز عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دولت سیزدهم اظهار کرد: در دولت سیزدهم توسعه گسترده‌ای در زیرساخت‌های ورزشی استان ایجاد شده است؛ چرا که در سه ماهه نخست ابتدای امسال، بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال با بخش خصوصی قرارداد اجرا شده تا برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از ظرفیت سرمایه‌گذار غیردولتی براساس مفاد قانونی موجود استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان توانسته به معنای واقعی کلمه، موضوع مولدسازی را ختم به سرمایه در گردش کند؛ از این رو در رتبه نخست کشور قرار دارد.

وی گفت: در حال حاضر نیز در حال پیشبرد فرآیندهای قانونی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۶، هیچ زیرساخت نیمه‌تمامی در استان باقی نماند.

تاج‌فیروز ابراز کرد: فرآیند عمرانی ساخت دهکده المپیک ثامن به‌عنوان نخستین نمونه پس از انقلاب اسلامی آغاز شده است. هم‌اکنون تنها دهکده المپیک فعال کشور همان مجموعه ورزشی آزادی است که پیش از انقلاب ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی در حوزه جوانان سال گذشته به رتبه نخست دست پیدا کرد، در حالی که در سال ۱۴۰۰ رتبه ۳۱ در بین ۳۱ استان کشور را داشت.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبارات حوزه جوانان در خراسان رضوی جذب شد، افزود: در یک نمونه، همین بحث تسهیلات ازدواج است که در حوزه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و فرزندآوری بیش از ۱۰۰ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

تاج فیروز از تجهیز ۵۵ خانه ورزش روستایی ذیل طرح جامع یادگار ابراهیم در خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد: در حوزه احداث زمین چمن مصنوعی ۱۰۰ درصد، در حوزه احداث سالن‌های ورزشی ۷۵ درصد، در حوزه احداث خانه‌های ورزشی روستایی ۱۰۰ درصد، در حوزه ورزش قهرمانی با شاخص افزایش مدال‌آوری قهرمانان ۱۳۷ درصد و در بخش اجرای طرح سنجش سلامت و تندرستی زنان افزون بر ۶۵۰ درصد رشد را در سه سال عملکرد دولت سیزدهم تجربه کردیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ