برای تفریح در تهران تمرین نمی کنیم/ از هیچ کس نباید بترسیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:ما تنها تیمی هستیم که ۹۰ درصد تیم خود را داریم و از زمان حضور من در نساجی، بازیکنان آن قدر خوب کار کردند که نهایتا دو نفر اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران برای آماده سازی جهت حضور در لیگ بیست و چهارم گفت: از هواداران می‌خواهم که ما را ببخشند چون روز آخر اتفاقاتی افتاد که خوب نبود اما در آینده جبران می‌کنیم. از حدادیان و بایندریان تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی درباره آخرین وضعیت لیست بازیکنان تیمش تاکید کرد: همه بازیکنان ما که قرارداد دارند در تمرین حضور دارند. فقط گلر برزیلی ما امشب می‌رسد و محمد عباس‌زاده نیز با هماهنگی در تمرین حاضر نشده است. ما تنها تیمی هستیم که ۹۰ درصد تیم خود را داریم و از زمان حضور من در نساجی، بازیکنان آن قدر خوب کار کردند که با رفتن آزادی، یکی دو بازیکن به ما اضافه خواهند شد تا تیمی یک دست و خوب را روانه مسابقات کنیم.

الهامی اضافه کرد: آرزوی من این است که برگردیم به حالتی که تیم‌ها از ما بترسند. من برای همه تیم‌ها احترام خاصی قائلم اما از هیچکدام ترسی نداریم. از زمانی که من آمدم، از ۱۲ بازی ۲۰ امتیاز گرفتیم و جزو تیم‌های خوب بودیم. کمبودهایی داریم. اول دنبال بازیکنان داخلی هستیم و اگر نباشند، سراغ خارجی خواهیم رفت.

او درباره احتمال واگذاری نساجی از سوی مالک این باشگاه تصریح کرد: حدادیان ناراحتی از هزینه ندارد و همه هزینه‌ها را تقبل کرده است. فکر نمی‌کنم تیمی کاملا تسویه کرده باشد و فقط ما هستیم که این اتفاق برایمان افتاده است. حتی من به عنوان مربی شاید بیشتر از حق خودم گرفته باشم. پولدار در همه جای دنیا پولساز است ولی ما انتظارمان این است که پول‌ها را هدر ندهیم نه اینکه پولسازی کنیم. یک استان پشت نساجی است و مردم این شهر جز نساجی چیزی ندارند. نساجی تیمی با اصالت است و خیلی‌ها دنبال اصالت هستند. اگر جمعیت ما را با سایر شهرها مقایسه کنید، پرطرفدارین تیم ایران هستیم. ما تهران ۱۶ میلیونی نیستیم و یک شهر ۳۰۰، ۴۰۰ صد هزار نفری هستیم. شاید بقیه دنبال هزینه باشند اما ما هوادارانی داریم که از بمب قوی‌ترند و اتمی هستند.

سرمربی نساجی درباره سقف بودجه تعیی نشده برای باشگاه‌ها گفت: اول اینکه فکر می‌کنم آخرین مصاحبه من باشد و در این فصل بیشتر سکوت کنم. شما می‌دانید در نقل و انتقالات چه اتفاقی رخ داده است. اگر قرار است سر خود را کلاه بگذاریم، بله سقف بودجه هست و اتفاقی رخ نداده است. واقعیت این است که سقف بودجه وجود ندارد و این مختص ایران نیست و همه جا همین‌گونه است. هوادار استقلال و پرسپولیس و سپاهان نمی‌تواند قبول کند که تیمش بازیکن نگیرد. سپاهان در ۱۰ سال اخیر یک و استقلال دو جام گرفته است. تراکتور نیز یک جام با حضور من گرفته است. پس نمی‌توان گفت تراکتور زنوزی ناموفق باشد. مشکل این است که بعضی‌ها را بولد می‌کنیم. شما خبرنگاران مثل ما خاک این فوتبال را می‌خورید. من با همه شما در ارتباطم و حتی با ایجنت‌ها هم کار می‌کنم. ما بازیکن می‌خواهیم و قطعا باید با ایجنت‌های مختلف در ارتباط باشیم. اگر اتفاقی رخ نداده است با آبروی کسی بازی نکنیم. نگوییم فلانی در فساد دست داشته است. بگذارید اعلام شود. سپس بتوانیم یک فوتبال خوب و پویا داشته باشیم. با توجه به تقسیم بازیکنان در تیم‌های زیاد، تیم‌هایی مثل تراکتور و ملوان خوب یار گرفتند، استقلال و سپاهان و پرسپولیس همیشه هستند و رقابت زیاد است.

او درباره تمرین نساجی در قائمشهر عنوان کرد: اگر در قائمشهر تمرین کنم، پنج هزار تماشاگر دارم و لذت می‌برم و هواداران شرایط من را می‌فهمند اما ساختاری که در آنجا هست بهتر است، آقای سیف‌الله‌پور در خصوصش صحبت کند. اگر زمین خوب باشد، همین امشب به قائمشهر برمی‌گردیم. استادیوم ما ۲۸ مشکل دارد. من برای تفریح‌کردن به تهران نیامده‌ام. از استاندار و نماینده مجلس تقاضا دارم در این شرایط ما را کمک کنند زیرا آقای سیف‌الله‌پور در ریز کارها هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ