امضای تفاهم‌نامه بین حوزه علمیه خواهران اردبیل و سازمان زندان‌ها

اقتصاد ایران: معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از امضای تفاهم‌نامه همکاری مابین دو مجموعه حوزه علمیه خواهران استان و سازمان زندان‌های اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلقا حسن‌زاده عصر چهارشنبه در آئین امضای این تفاهمنامه دوجانبه در اردبیل اظهار کرد: تربیت مبلغ خواهر توانمند و متدین همواره از سیاست‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: ما باید با تمام توان و به طور جد در راستای تقویت بنیه علمی و تبلیغی بانوان طلبه بکوشیم و این مبلغان را وارد بدنه جامعه و مجموعه‌هایی که در زمینه بحث خانواده و زنان نگهداری از زنان بد سرپرست، بی‌سرپرست و زنان زندانی فعالیت می‌کنند ورود دهیم چرا که بر این باوریم که حضور این بانوان در این مجموعه‌ها مایه خیر و برکت برای جامعه اسلامی خواهد بود.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه زنان زندانی به دلایل متفاوتی از قبیل فقر فرهنگی، مالی و در برخی مواقع از روی ناآگاهی اعمالی را انجام می‌دهند که منجر به حبسشان می‌شود، افزود: ما باید با دلسوزی و نگاه مهربانی در قبال این افراد احساس مسئولیت کرده و تمام توان خود را در راستای رهایی‌شان از افکار و رفتارهای ناشایست به کار گیریم.

حسن‌زاده گفت: تفاهم‌نامه مابین حوزه علمیه خواهران استان و اداره کل زندان‌های اردبیل با موضوع «ایجاد و گسترش همکاری مطلوب و بهره‌گیری از منابع انسانی و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی، مشاوره‌ای، اجرایی و رسانه‌ای» منعقد و امضا شد و طرفین بر همکاری یکدیگر تاکید کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ