فعالان رسانه‌ای حمایت شوند

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان برنامه ها گفت: تولیدکنندگان و برنامه سازان صدا و سیما حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: جهان کنونی جهان رسانه است و رسانه به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: این طور نیست که رسانه صرفاً منعکس کننده وقایع باشد بلکه علاوه بر این تولید کننده حوادث گوناگون است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت از رسانه آن هم رسانه ملی یک کار راهبردی است و ارتقای سطح عرصه تأثیر رسانه یک کار راهبردی و استراتژیک است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: ساده اندیشی است که اگر بگوییم که در عرصه‌های دیگر فعالیت کنیم و در عرصه رسانه عادی برخورد کنیم، بلکه در شرایط کنونی حمایت از رسانه شاید به نسبت عرصه‌های دیگر هم عرض رسانه اهمیت بیشتری دارد. به همین جهت رسانه در نظام محاسباتی مدیریت جامعه رسانه اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: پرمحتوا بودن، نظام مند بودن و هدفمند بودن و ایجاد یک نظام محاسباتی دقیق یک کار مهم حوزه تحول و مدیریت در عرصه رسانه است و این کار را اگر انجام ندهیم و رسانه‌ها را مدیریت نکنیم، رسانه‌ها ما را مدیریت می‌کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه رسانه‌ها در سطح کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند گفت: تجهیزات فنی و شکلی ضعیف است و در این حوزه نیازمند تحول هستیم. روی توسعه زیرساختی و سیستم‌های فنی همت شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بوشهر در فضای ملی و منطقه در بسیاری از امور مرجع است گفت: بوشهر یک گنجینه‌ای است که بسیاری از فرهنگ‌ها از این فرهنگ ارتزاق می‌کنند همچون در سینه زنی و عزاداری و نیز هنر موسیقی. باید کاملاً این فرهنگ را کشف و آن را نظام‌مند کرد و بهترین شکل آن را ارائه داد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بوشهر جزو اولین تمدن‌های ایران است ابراز داشت: تمدن سیراف، که این تمدن همه موارد از جمله دانش، هنر، فرهنگی دینی و توانمندی اقتصادی و توسعه ترانزیت دریایی داشته است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان گفت: باید ضریب حمایت از تولید کنندگان و برنامه سازان در عرصه هنر را بیشتر کرد لذا از تولید کنندگان باید حمایت کرد و از بخش خصوصی برای تولید برنامه استفاده شود.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی ابراز داشت: از ظرفیت فضای مجازی به عنوان مکمل صدا و سیما استفاده شود. همچنین کارگاه شناخت سیستم و ساز و کار دیپلماسی فضای مجازی برگزار گردد.

وی بیان داشت: در عرصه تولیدات کیفیت را ارتقا دهیم. هم روی محتوا کار شود که به صورت سطحی نباشد و تولیدات در سطح بین المللی ساخته شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ