شعار «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) امروز آشکارا به گوش می‌رسد

اقتصاد ایران: اردبیل- استاد حوزه و دانشگاه گفت: شعار هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) امروز قوی‌تر از همیشه به گوش می‌رسد و از همه ما ابراز همراهی و یاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن رادفرد عصر چهارشنبه در مراسم پاسداشت شهدای نینوا در اردبیل، اظهار کرد: امام حسین (ع) تنها در دشت نینوا فریاد هل من ناصر ینصرنی را سر نداده بلکه امروز نیز از همه امت می‌خواهد تا او را یاری کرده و به سمت سعادت و خوشبختی حرکت کنند.

وی تصریح کرد: خانمی که امروز بدحجاب است و در شهر حسینی پا گذاشته و قدم می‌زند باید به این فریاد امام حسین (ع) لبیک گفته و دست از بی‌عفتی و بی‌حجابی بردارد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در کنار همه اقدامات روزانه باید مراقب اعمال و رفتارمان باشیم چرا که امام حسین (ع) هر روز ما را به یاری می‌طلبد و از ما می‌خواهد تا امام عصر خود را در انجام مأموریت و مسئولیت خطیر همراهی و کمک کنیم.

حجت‌الاسلام رادفرد افزود: گریه برای امام حسین (ع) تنها مختص ۱۰ روز و یا پوشیدن جامه سیاه و یا پرچم عزا گرفتن بر دست‌ها نیست بلکه ما قدر و قیمتمان به عشق به اباعبدالله الحسین (ع) در طول زندگی و عمرمان است و نباید این حرکت تاریخی را مختص یک دهه یا چند روز بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هل من ناصر ینصرنی یعنی اخلاص داشتن، صبر در برابر مشکلات، صبر در مقابل معاصی، اطاعت از حاکم صالح و مبارزه با مفاسد اقتصادی، اداری، اجتماعی و… است.

حجت‌الاسلام رادفرد اضافه کرد: امام حسین (ع) در روز عاشورا در اوج حماسه‌آفرینی به شهادت رسید تا این روز به عنوان تجلی عشق به خداوند، نبوت و ولایت نام گیرد.

وی بیان کرد: آنهایی که در روز عاشورا در کنار امام بودند، همه عاشقانه به گرد او جمع شده و با محبت تمام سعی کردند امام را همراهی و یاری کنند.

حجت‌الاسلام رادفرد در ادامه سخنان خود یادآور شد: بالاتر از جانشان همراهی با امام و ابراز علاقه و حفظ عزت و غرور شیعه در طول تاریخ بزرگترین مجاهدت شهدای نینوا بوده و ما باید اوج این عشق و وفاداری را از امام شهید و یاران باوفایش یاد بگیریم.

وی تصریح کرد: شهدای نینوا سخت‌ترین درد را از آهن، نیزه و سنگ تحمل کردند اما با عشق حقیقی ثابت کردند که در دفاع از امام زمان خود لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام رادفرد گفت: نمونه این شهدا سعدبن عبدالله نخعی بود که ۱۳ تیر مستقیم خورد اما استقامت کرد تا مبادا تیری به امام حسین (ع) بخورد.

وی دیگر شهید خوشنام کربلا را جوند نامید و افزود: این شهید والامقام نیز با گذشت ۲۰ روز از محرم دفن شد اما صحرای کربلا از بوی خوش او معطر شده بود.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ما نیز باید با همین اعتقاد از امام عصر خود حمایت کرده و به ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمان خود پاسخی شایسته بدهیم تا با لبیک به ندای امام بتوانیم از همه سختی‌ها و مشکلات عبور کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ