خدمت رسانی پزشکی به محرومان در شهرستان شاهرود

اقتصاد ایران: شاهرود- فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بر خدمت رسانی پزشکی به محرومان در شهرستان تاکید کرد و گفت: اجرای اردوهای جهادی مناطق محروم اولویت گروه‌های جهادی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه شاهرود، سرهنگ عبدالله یونسیان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که مسئول بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه رضوی سپاه شهرستان نیز حضور داشتند، با تسلیت ایام عزاداری حسینی، با بیان اینکه این جلسه با محوریت فعالیت‌های جهادی و تعامل و همکاری با درمانگاه رضوی و بهداری سپاه ناحیه برگزار شده است، افزود: در اجرای اردوهای جهادی مناطق محروم اولویت گروه‌های جهادی است و این اولویت همراه با تعامل و همکاری دو مجموعه امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه حمایت علوم پزشکی همیشه کمک بزرگی به مباحث جهادی به ویژه بسیج جامعه پزشکی است، ابراز امیدواری می‌کنیم که این حمایت وسیع‌تر شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: برای خدمت رسانی بهتر و گام‌های بالاتر در محلات هدف اسلامی و مناطق محروم و کم برخوردار نیاز به تعامل هم افزایی است و این با رویکرد خدمات جهادی مثبت در راستای ارتقای خدمات، نیاز به هم فکری و تعامل جهت اتفاقات درمانی و بهداشتی اثرگذار است همچنین تقاضا می‌شود در موضوع رادیولوژی جهت کمک به قشر کم برخوردار و ضعیف و محروم مجموعه علوم پزشکی نگاه ویژه‌ای به درمانگاه رضوی داشته باشند.

فعالیت مستمر جهادی‌ها در شاهرود

مسئول بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه رضوی سپاه ناحیه شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به اجرای فعالیت‌های مستمر جهادی به صورت سالیانه با برنامه‌ریزی دقیق و تعامل با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: پزشکان جهادی و بسیجی بسیاری داریم که با داشتن این سنگر داران جبهه درمان، سلامت و بهداشت اقدامات مثبتی در سطح شهرستان انجام گرفته است.

جواد رضوانی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی شاهرود همیشه شاخص بوده است، گفت: در خدمات جهادی در حوزه دندان پزشکی در پنج محله اسلامی فعالیت داریم و در حوزه مناطق کم برخوردار و محروم از طریق سپاه ناحیه شاهرود و دغدغه بالای فرماندهی سپاه نسبت به خدمات دهی مطلوب به قشر ضعیف تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به مرکز نفس، گفت: در مرکز نفس اقدامات مثبتی انجام شده و برای پیش برد اهداف به ویژه بحث جوانی جمعیت نیاز به مساعدت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی داریم و البته در درمانگاه عظیما با همفکری و هماهنگی اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم در بیمارستان بهار هم شاهد همکاری در حوزه‌های مختلف باشیم.

تأمین شیر خشک

مسئول درمانگاه رضوی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تأمین شیر خشک برای اقشار کم برخوردار اظهار کرد: بدون چالش و برنامه‌ریزی دقیق حدود هشت هزار شیر خشک تأمین و توانستیم نگرانی مردم را برطرف و موجب رضایت مراجعه کنندگان را فراهم سازیم.

رضوانی با بیان اینکه با توجه به تمرکز منطقه شهری و حجم مراجعات بالای همشهریان و حتی مسافران به درمانگاه رضوی که دارای امکانات به روز و پیشرفته در سطح عالی است، تصریح کرد: تقاضا داریم جهت بالا بردن سطح خدمات درمانی و تشخیصی به ویژه قلب و رادیولوژی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به ما کمک نماید.

وی با تاکید بر آمایش سرزمینی در راستای برنامه‌های جهادی در سطح شهرستان گفت: با نیاز سنجی مناطق مختلف و رصد کامل اهداف و برنامه‌های بلند مدتی را ترسیم و دنبال می‌کنیم.

نیازمند آمایش سرزمینی هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر اجرای برنامه‌های جهادی مستمر و با تعامل و هماهنگی دقیق، گفت: تعامل بسیج جامعه پزشکی با دو معاونت بهداشت و درمان از ضرورت بالایی برخوردار است و این تعامل و همفکری و یکپارچگی باعث نتیجه مثبت‌تر و رضایت حداکثری خواهد شد.

ایاد بهادری منفرد افزود: استفاده از دانشجویان جهادی با اولویت کار فرهنگی، ظرفیت عالی برای خدمات بهداشتی و درمانی است و الحمدالله مجموعه علوم پزشکی شاهرود ظرفیت‌های بالایی جهت خدمات جهادی دارد.

وی تصریح کرد: آمایش سرزمین و شناسایی مناطق و تهیه نقشه راه و شناسایی بیماری‌های خاص به ویژه در مناطق محروم خیلی مهم است و این مهم با تعامل با معاونت بهداشت و یک کار جهادی امکان پذیر است.

وی با تاکید بر شناسایی شاخص‌های که می‌تواند حجم خدمات را بالا، گفت: در حوزه دندان پزشکی کمک‌های انجام داده‌ایم و در ادامه سعی بر بالا بردن این مورد مهم داریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ