خودکفایی در تولید کاغذ ایرانی در دولت سیزدهم محقق شد

اقتصاد ایران: مشهد- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: شهید رئیسی توان خود را برای خدمت به مردم به میدان آورد و خودکفایی در تولید کاغذ در دولت سیزدهم محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست رونمایی از دستاوردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان با اشاره به حماسه انتخابات اظهار کرد: باید زیبایی‌های خلق این حماسه باشکوه را برای مردم به نمایش بگذاریم و امیدواریم رئیس جمهور منتخب راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه درس فرهنگی، مهم‌ترین درس عاشوراست، افزود: ما باید حق را شناخته و پای دفاع از حق هزینه دهیم. امام حسین (ع) برای مبارزه با جبهه فرهنگی باطل وارد میدان شدند و قیام کردند.

وی افزود: عرصه فرهنگ اولویت رهبر معظم انقلاب است و پیام شهدا این است که برای دفاع از حق و انقلاب فرهنگی خدمت کنیم.

گنابادی نژاد گفت: در پیروزی انقلاب مسأله دانشگاه‌ها کوچک نبود، اما دانشگاه‌ها پیشگام شدند و برای بازخوانی ارزش‌های فرهنگی تعطیل شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی به فرمایشات رهبر درباره شهید رئیسی اشاره و اظهار کرد: امروز رهبری از سیره رئیس‌جمهور به عنوان سرمشق یاد می‌کنند؛ چرا که ایشان خود را گرفتار حواشی نکرد و توان خود را برای خدمت به مردم به میدان آورد.

وی گفت: خودکفایی در تولید کاغذ ایرانی از کارهای بزرگ در این دوره بود. رشد صنعت چاپ استان قابل تحسین است و این ظرفیت رشد در عرصه ملی و بین‌المللی و منطقه‌ای دارد.

گنابادی نژاد با بیان اینکه در حوزه چاپ ظرفیت‌هایی داریم که در جریان‌های حاکمیتی باید وسط بیایند، اظهار کرد: چرا چاپ کتاب‌های درسی باید دست آموزش و پرورش باشد؟ این ارگان باید روی تولید محتوا کار کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ