۲۵۶ معتاد متجاهر و خرده فروش در اردبیل دستگیر شد

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: در قالب طرح «آرامش در شهر» موفق شدیم ۲۵۶ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر را در سطح استان اردبیل دستگیر و جمع‌آوری کنیم.

کمال نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در یک هفته گذشته در استان اردبیل اجرا شد تا شاهد جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروش در سطح شهر اردبیل به ویژه مناطق آلوده باشیم.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح ۲۰۹ نفر معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شده و تحویل مراکز نگهداری و کمپ‌ها شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: ۴۷ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز در قالب این طرح دستگیر شد تا با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شود.

نوجوان افزود: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همچنان در سطح استان ادامه دارد و ما با کسب اطلاعات مردمی از طریق سامانه ۱۳۰ و ۱۱۰ در تلاش هستیم تا مناطق مختلف شهر را از وجود معتادان متجاهر و یا باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، خرده فروش‌ها و توزیع‌کنندگان پاک و مبرا کنیم.

وی از همراهی هموطنان در مقابله بی‌امان با سوداگران مرگ و ارائه اطلاعات دقیق در این زمینه قدردانی کرد و ادامه داد: در طرح «آرامش در شهر» علاوه بر جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروش سعی شد تا ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز از خرده فروش‌ها به دست آمده و تحویل مقامات قضائی شود.

نوجوان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از این خرده فروش‌ها ۶ دستگاه سواری و چندین دستگاه تلفن همراه نیز کشف شد تا همراه پرونده تحویل مقامات قضائی شده تا زمینه برخورد قاطع و جدی با عوامل دخیل در این حوزه با شدت و قوت فراهم آید.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا با اجرای طرح‌های مختلف بتوانیم در همان گام‌های نخست تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و باندهای فعال را شناسایی و عوامل آن را دستگیر کنیم تا از توزیع مواد در سطح شهر به ویژه مواد مخدر صنعتی در بین جوانان و نوجوانان جلوگیری شود.

نوجوان بیان کرد: در کنار مراقبت و پایش دقیق از سوی پلیس، خانواده‌ها نیز باید به هوش باشند تا مراقبت جدی خود را انجام دهند تا زمینه برای پاکسازی فضای شهرها و مناطق مختلف استان از وجود افراد سوداگر مواد مخدر پاک شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ