انجام وظیفه تا لحظه آخر ادامه دارد

اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز چهارشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با پزشکیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از این دیدار با رئیس جمهور منتخب، گفت: در جلسه با پزشکیان چند پیشنهاد را خدمت ایشان مطرح و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق کردیم و عرض کردم تا لحظه آخر انجام وظیفه می‌کنیم و هر جایی هم نیاز باشد در خدمت پزشکیان هستیم تا کمک و مسائل کشور را حل کنیم.

وی افزود: گزارشی از آخرین وضعیت حوزه‌های مأموریتی وزارت ارتباطات خدمت دکتر پزشکیان، از حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور، بحث دولت هوشمند، حوزه فضایی، اقتصاد دیجیتال و موضوعات دیگر مربوط به وزارتخانه ارتباطات عرضه کردیم.

زارع‌پور خاطر نشان کرد: آخرین اتفاقاتی که در این حوزه رخ داده و همچنین مسائل و مشکلات و پیشرفت‌هایی که حاصل شده را خدمت دکتر پزشکیان شرح دادیم.

وزارتخانه ارتباطات یک وزارتخانه زیرساختی است

وی در خصوص ادامه برنامه‌های دولت سیزدهم در دولت مسعود پزشکیان، افزود: وزارتخانه ارتباطات یک وزارتخانه زیرساختی است، کارهایی که انجام می‌دهیم کمی زمان‌بر است، مانند پروژه فیبر نوری که امروز در میانه راه است و حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است. البته در قانون برنامه هفتم توسعه این مسئله و همه موضوعات دیگری که وزارت ارتباطات در حال دنبال کردن آن است، مانند دولت هوشمند، تبدیل به قانون شده و دستگاه‌ها مکلف شدند خدمات خود را تا پایان برنامه هوشمند کنند تا نیاز به مراجعه حضوری نباشد. در حوزه شبکه ملی اطلاعات، در حوزه فضایی، در حوزه فیبر نوری هر چند که این مسائل تبدیل به قانون شده و باید اجرا شود، ولی حتماً نیازمند همدلی و همراهی و پیگیری جدی از سمت رئیس جمهور محترم و کسانی است که به عنوان مدیر ارشد و وزیر محترم بعدی فعالیت خواهند کرد تا به هر حال طعم شیرین استفاده از فناوری‌های جدید را در حکمرانی به مردم عزیز بچشانند و امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد و اشکالاتی هم که در کار ما بوده توسط وزیر بعدی برطرف شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ