کرملین: عملیات ایجاد منطقه حائل در خارکیف ادامه می‌یابد

اقتصاد ایران: سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد: عملیات ایجاد منطقه حائل در خارکیف شکست نخورده و تا زمانی که به طور موفقیت آمیزی تکمیل شود، ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات ایجاد منطقه حائل در خارکیف شکست نخورده و تا زمانی که به طور موفقیت آمیزی تکمیل شود، ادامه خواهد یافت.

سخنگوی کرملین در این باره ادامه داد: محدودیت دسترسی به ۱۴ شهرک در منطقه بلگورود به دلیل حملات وحشیانه رژیم کی یف به تاسیسات غیرنظامی است.

«دیمیتری پسکوف» در ادامه افزود: روسیه تحریم‌ های آمریکا را غیرقانونی و تضعیف کننده اصول و پایه‌ های اقتصاد می داند.... اظهارات اروپا در مورد عزم آنها برای کمک به کی یف در امور نظامی پاسخی به ابتکار صلح «اوربان» (نخست وزیر مجارستان) است.

این مقام روسیه افزود: با رئیس جمهور لهستان مبنی بر اینکه پیروزی روسیه در اوکراین می تواند منجر به جنگ با غرب شود، هم عقیده نیستیم.

این در حالی است که ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان اوایل ماه جاری از اتحادیه اروپا خواست تا برای حل و فصل فوری جنگ اوکراین از طریق اعمال فشار بر کی‌یف و مسکو جهت مذاکره و توافق اقدام کند. گزارش‌ها اما از مخالفت بروکسل با این درخواست حکایت دارد و به نظر می‌ رسد که قاره سبز مسیر زرد شدن را در پیش گرفته است!

دولت بوداپست از آغاز جنگ اوکراین همواره تاکید کرده که پاسخ بروکسل به این جنگ، خودزنی بوده زیرا اثر بومرنگی تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه به شدت اتحادیه اروپا را تحت‌الشعاع قرار داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ