مایکروسافت با معرفی نوع جدیدی از آپدیت‌های ویندوز، به سردرگمی کاربران دامن زد!

اقتصاد ایران: مایکروسافت نوع جدیدی از آپدیت را برای ویندوز معرفی کرد که به ادعای این شرکت باعث صرفه‌جویی در زمان، پهنای‌باند و فضای ذخیره‌سازی خواهد شد.

سبک به‌روزرسانی‌های ویندوز می‌تواند گیج‌کننده باشد. آپدیت‌های جداگانه برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ و سطوح مختلف تست برای هر به‌روزرسانی، می‌تواند کاربران را سردرگم کند. اکنون مایکروسافت با معرفی نوع جدیدی از آپدیت به نام Windows 11 Checkpoint Cumulative Updates اوضاع را احتمالاً پیچیده‌تر می‌کند.

مایکروسافت نوع جدید آپدیت ویندوز را هیجان‌انگیز توصیف می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها کار خود را با نسخه‌ی 24H2 ویندوز ۱۱ آغاز می‌کنند و نحوه‌ی عملکرد آپدیت سیستم‌عامل مذکور را تغییر خواهند داد.

ایده‌ی کلی این است که مایکروسافت هر چند وقت یک‌بار به‌روزرسانی حجیمی منتشر می‌کند که به‌عنوان Checkpoint Update شناخته می‌شود. از آن به بعد، هر زمان که مایکروسافت بخواهد مواردی مثل به‌روزرسانی امنیتی را به این بسته اضافه کند، می‌تواند وصله‌ی نرم‌افزاری کوچکی برای رفع آن ارائه دهد. این وصله‌ها فقط شامل تغییرات اعمال‌شده از زمان Checkpoint Update قبلی هستند و مایکروسافت ادعا می‌کند که این حرکت باعث صرفه‌جویی در زمان، پهنای‌باند و فضای ذخیره‌سازی می‌شود.

مقالات مرتبط:
  • مایکروسافت روی یک قابلیت بسیار کاربردی برای منوی استارت ویندوز ۱۱ کار می‌کند
  • به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ برای رفع باگ و اضافه‌کردن چند قابلیت و تبلیغ منتشر شد

البته Checkpoint Update به این معنی نیست که دیگر هرگز مجبور به دانلود و نصب به‌روزرسانی‌های بزرگ ویندوز نخواهید شد. هربار که مایکروسافت بخواهد تغییری اساسی در هسته‌ی ویندوز ۱۱ ایجاد کند، Checkpoint Update جدیدی منتشر خواهد کرد که به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر بر اساس آن ساخته می‌شوند. به‌هر حال، اگر غول فناوری ردموندی بتواند اینکار را با موفقیت انجام دهد، باید به‌طور چشمگیری تعداد آپدیت‌های حجیم مورد نیاز شما را کاهش دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ