احداث ۵ آرامستان جدید در ۴ منطقه تهران

اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، از احداث پنج آرامستان جدید در مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد تاجیک، در نشست هم اندیشی مشترک مناطق ۲۲ گانه با سازمان بهشت زهرا (س) از همکاری برخی مناطق در تهیه، تجهیز و بهسازی معابر زیرساختی بهشت زهرا (س) خبر داد و از همکاری حداکثری مناطق با این نهاد خدمت رسان تقدیر کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات تحولی انجام شده در این سازمان رویکردهای تحولی این سازمان را در حوزه‌های صیانت و مرمت و حفظ ویژگی‌های منحصر به فرد مزار شهدا، مناسب‌سازی فضای پیرامونی مزارها، رسیدگی به وضعیت معابر و ایجاد پارکینگ با همکاری مناطق، نام گذاری قطعات و معابر و کسب رضایت خانواده‌های شهدا برای بهسازی مزارها با همکاری معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق ۲۲ گانه و شهرداران نواحی برشمرد.

تاجیک، پیش‌بینی طراحی و نصب یادمان‌های شهدا در معابر شهری و بررسی نقاط تدفین شهدا در شهر و رسیدگی به وضعیت امام زادگان موجود شهر تهران را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد.

وی از تملک و احداث پنج آرامستان جدید در شهر تهران خبر داد و گفت که این اقدامات با همکاری مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ انجام می‌شود.

در ادامه این نشست، مهدی شریفیان مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی نظارت و کنترل امور مناطق معاونت هماهنگی و امور مناطق ضمن ارائه گزارشی مجمل از وضعیت پروژه‌های در حال انجام و پیگیری توسط مناطق، بر ضرورت تحقق برنامه پیش بینی و هدف گذاری شده در سال ۱۴۰۳ تأکید کردند.

شهرداران مناطق ۱، ۶، ۱۰، ۱۱، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ نیز در پایان این هم اندیشی به ارائه پیشنهادات در راستای تحقق حداکثری برنامه‌ها و نقاط هدف‌گذاری شده تا پیان سال ۱۴۰۳ و حل موضوعات مشترک با سازمان بهشت زهرا (س) پرداختند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ