توزیع ۳۶۰ دست کاپشن و شلوار بین دانش‌آموزان مناطق محروم اصفهان

اقتصاد ایران: اصفهان-مسوول قرارگاه جهادی استان اصفهان گفت: لباس‌های اهدایی از طرف اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان شامل ۳۶۰ دست کاپشن و شلوار به دانش‌آموزان مناطق محروم است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی درستکار بعد از ظهر چهارشنبه در خصوص توزیع لباس بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۶۰ دست لباس شامل کاپشن و شلوار ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مناطق محروم استان اصفهان به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیون تومان از طرف اداره تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تهیه و تأمین و بین دانش‌آموزان کم‌تربرخوردار در نواحی و مناطق استان توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان اصفهان با بیان اینکه نحوه انتخاب این دانش آموزان بر مبنای شرکت در طرح شهید عجمیان است گفت: در مدارسی که طرح شهید عجمیان در آن‌ها اجرا می‌شود، از ظرفیت دانش‌آموزان به عنوان کارآموز استفاده شد و در پایان اجرای پروژه‌های بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس، میان این دانش آموزان لباس‌هایی به عنوان هدیه توزیع شد.

وی افزود: طرح شهید عجمیان و طرح محله ۲۰۲۰ از طرح‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در کل کشور هستند که در بخش‌های محروم مناطق ۴۱ گانه ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار در جریان است.

درستکار ادامه داد: طرح ۲۰۲۰ محله، در استان اصفهان شامل ۸۵ محله در ۱۸ منطقه و ناحیه استان است که طی آن، قرارگاه جهادی ضمن حضور در محله‌های هدف به انجام اقداماتی از جمله بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس و برطرف کردن نیازهای زیرساختی و تجهیزاتی مدارس و همچنین رفع نیازهای آموزشی و مشاوره‌ای و شناسایی دانش‌آموزان نخبه می‌پردازد.

وی تصریح کرد: ۵۵۰ معلم جهادی، ۱۲۵ دانشجومعلم، ۳۵ دانشجوی صنعتی و ۲۷۳ دانش‌آموز سمپادی در کل استان اصفهان شناسایی شدند که در حال خدمت رایگان به دانش آموزان در حوزه‌های آموزشی، مهارتی، مشاوره‌ای و.. هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ