قرارداد «لوکا مودریچ» با رئال مادرید تمدید شد

اقتصاد ایران: باشگاه رئال مادرید از تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک سال دیگر و تا سال ۲۰۲۵ میلادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه رئال مادرید قرارداد «لوکا مودریچ» بازیکن کروات خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد تا این بازیکن ۳۸ ساله یک فصل دیگر هم در جمع کهکشانی ها حضور داشته باشد.

مساله تمدید قرارداد مودریچ و رئال مادرید به یکی از ابهامات فصل نقل و انتقالات رئال مادرید تبدیل شده بود و در نهایت دو طرف تصمیم گرفتند یک فصل دیگر به کار با هم ادامه دهند.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام خبر تمدید قرارداد مودریچ نوشت:

مودریچ در سال ۲۰۱۲ به رئال مادرید آمد و در دوازده فصلی که با پیراهن مادریدی ها به میدان رفت به یکی از ستاره های دوست داشتنی این تیم تبدیل شد.

لوکا مودریچ، یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید، تاکنون با این تیم ۲۶ عنوان قهرمانی به دست آورده است. افتخارات او شامل ۶ لیگ قهرمانان اروپا، ۵ جام باشگاه های جهان، ۴ سوپرجام اروپا، ۴ لیگ اسپانیا، ۲ جام حذفی اسپانیا و ۵ سوپرجام اسپانیا می‌شود. مودریچ یکی از پنج بازیکنی است که توانسته‌اند ۶ لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و بیشترین تعداد عناوین در تاریخ باشگاه را در اختیار دارد.

در سطح فردی، مودریچ در سال ۲۰۱۸ به اوج رسید و برنده توپ طلای فیفا، جایزه بهترین بازیکن فیفا و بهترین بازیکن سال یوفا شد. او ۶ بار در تیم منتخب جهان فیفا حضور داشته و ۲ بار عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرده است. همچنین مودریچ یک بار برنده توپ طلای جام جهانی باشگاه‌ها و یک بار برنده توپ نقره‌ای این مسابقات شده است. با تیم ملی کرواسی نیز، او برنده توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۸ و توپ برنزی جام جهانی ۲۰۲۲ شده است.

مودریچ تاکنون ۵۳۴ بازی برای رئال مادرید انجام داده و ۳۹ گل به ثمر رسانده است. او همچنین با تیم ملی کرواسی ۱۷۸ بازی انجام داده و رکورد بیشترین بازی‌های بین‌المللی را در تاریخ این تیم دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ