پیگیری آماده‌سازی ورزشگاه نصیری یزد برای رقابت‌های لیگ برتر

اقتصاد ایران: یزد- استاندار یزد از پیگیری اصلاح ایرادات سازمان لیگ از ورزشگاه شهید نصیری و آماده‌سازی آن برای رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی اظهار کرد: با توجه به زمان‌بر بودن تعویض چمن، ورزشگاه شهید نصیری در حال متقاعد کردن فدراسیون برای تأیید اصلاح چمن ورزشگاه و میزبانی از مسابقات لیگ برتر هستیم.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به رییس جمهور منتخب اظهار کرد: تغییر و تحول لازم پیشرفت و گردش نخبگانی از اهمیت زیادی در سیستم‌های مدیریتی برخوردار است.

استاندار یزد، روی کار آمدن ایده‌ها و انگیزه‌های جدید را فرصتی برای رشد و تعالی کشور دانست و گفت: خوشبختانه فصل مشترک همه مدیران و مسئولان پیشرفت ایران عزیز و خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: تا آخرین لحظه مسئولیت بر عهد و پیمان خود با خداوند، رهبر معظم انقلاب و شهید جمهور برای خدمت خالصانه و پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان وفادار خواهیم ماند و هیچ خللی در امور مردم ایجاد نخواهد شد.

فاطمی در ادامه با بیان اینکه پرونده ثبت جهانی یزد شامل سه برنامه کوتاه مدت چهار ساله، میان مدت ۱۰ ساله و بلند مدت ۲۵ ساله دانست و گفت: در دولت سیزدهم دو برنامه فاخر با حضور سفرا و دیپلمات‌های کشورهای خارجی و با حضور وزیر گردشگری برگزار شد.

استاندار یزد با اشاره به افزایش هفت برابری اعتبارات مرمت بناهای تاریخی استان در دولت سیزدهم عنوان کرد: سالیانه بین ۴ تا ۶ میلیارد تومان برای مرمت بناهای تاریخی و جداسازی معابر در محدوده بافت جهانی توسط میراث فرهنگی هزینه می‌شود.

فاطمی از اخذ مجوز پیمایش و سرشماری ابنیه و سکنه بافت تاریخی از مرکز آمار ایران خبر داد و افزود: اکنون در حال تجزیه و تحلیل این آمار و اطلاعات برای برنامه‌ریزی برای بافت تاریخی هستیم و ۳۰۰ کارگاه مرمت در حال فعالیت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ