اعتبارات حوزه راهداری استان بوشهر رشد ۶ برابری داشته است

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: میزان اعتبارات حوزه راهداری از ۳۷۱ میلیارد تومان در آغاز دولت سیزدهم به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده که رشد ۶ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های حوزه راهسازی و راهداری استان بوشهر اظهار داشت: میزان اعتبارات حوزه راهداری از ۳۷۱ میلیارد تومان در آغاز دولت سیزدهم به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده که رشد ۶ برابری داشته است.

وی با اشاره به مصوبات سفرهای دولت در حوزه راهداری افزود: در سفر اول ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که اکنون از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است و در سفر دوم نیز در سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۱۲ میلیارد تومان پروژه تصویب شد که این پروژه‌ها اکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

استاندار بوشهر از حمل ۲۷ میلیون تن بار و کالا در سه سال اخیر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: به طور متوسط، سالانه ۹ میلیون تن جابجا شده است.

محمدی زاده از جابجایی ۱۵ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد و گفت: به طور میانگین، سالانه پنج میلیون مسافر جابجا شده است.

وی از افتتاح ۶ مجتمع خدمات رفاهی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: اکنون ۲۸ مجتمع در سطح جاده‌های استان بوشهر فعال است.

استاندار بوشهر از ساخت ۷۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: اکنون میزان برخورداری روستاهای استان از راه حدود ۹۸ درصد است.

محمدی زاده از رفع نقاط حادثه خیز در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: طی سه سال اخیر، ۲۶ نقطه حادثه خیز در استان بوشهر، اصلاح و رفع شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ