بسیج همواره در خدمت ائمه جمعه و رونق‌بخش نماز جمعه است

اقتصاد ایران: دهدشت _فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: بسیج همواره در خدمت ائمه جمعه و رونق‌ بخش نماز جمعه است

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اصغر پوربهشت، ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با قدردانی از اعضای ستادهای نماز جمعه افزود: تلاش ایثارگرانه و مجاهدانه اعضای ستادهای نماز جمعه شهرستان کهگیلویه برای رونق بخشی به این فریضه الهی زبانزد است.

وی تصریح کرد: هرچند شاید انتظار بیشتری وجود داشته باشد، اما طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله که هدف آن شرکت ۲۰ درصد از جامعه در نماز جمعه است، در شهرستان کهگیلویه بیش از ۱۰ درصد حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بر لزوم آسیب‌شناسی و تحقق اهداف سند چشم‌انداز تأکید کرد و افزود: ما افتخار داریم که به عنوان سرباز در خدمت ائمه جمعه باشیم و مجموعه بسیج در همه ابعاد، از جمله امنیت و رونق بخشی به نماز جمعه، پای کار است.

پوربهشت به همکاری بسیجیان در تأمین امنیت بدون چشمداشت و توقع اشاره کرد و گفت: بسیجیان در تأمین امنیت نماز جمعه بدون هیچ چشمداشتی همکاری دارند و ما آماده‌ایم تا در تبلیغات محیطی و فضاسازی بیلبوردها نیز همکاری کنیم.

وی همچنین بر استفاده از فضای سایبری برای تبلیغات تاکید کرد و خاطر نشان کرد: از افرادی که در تأمین امنیت همکاری دارند، تجلیل خواهیم نمود.

پوربهشت با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات تأثیرگذار شورای فرهنگ عمومی گفت: گرامیداشت این روز وظیفه ماست و باید تلاش کنیم تا حضور و مشارکت بیشتری را فراهم آوریم و همچنین هفته عفاف و حجاب و دهه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند توجه بیشتری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در پایان از عدم انعکاس تصویری از مراسم ظهر عاشورای دهدشت در تلویزیون استانی انتقاد کرد و افزود: تصویرسازی از این ایام مقدس باید به درستی انجام شود تا اهمیت و ارزش‌های آن به مردم منتقل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ