آیا انتخابات خانه مطبوعات اصفهان بار دیگر لغو خواهد شد؟

اقتصاد ایران: اصفهان-گمانه‌زنی‌ها برای لغو دومین دوره چهاردهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات اصفهان پس ازلغو آن در بهمن سال گذشته در حالی شدت گرفت که مشکلات موجود اساسنامه خانه از گلایه‌های جامعه خبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اعتراض خبرنگاران به مشکلات چندین ساله اساسنامه و نبود همت برای حل و رفع آن، بار دیگر گمانه زنی‌ها برای لغو انتخابات در تیرماه در حالی قوت گرفت که خبر از عدم مشارکت خبرنگاران در این دوره از انتخابات به گوش رسیده است.

اداره کل ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد که به علت عدم پایش اعضای خانه مطبوعات استان اصفهان از سوی هیئت مدیره فعلی خانه باعث شده است که تعدادی از خبرنگاران در روز رأی گیری با بسته شدن صفحه الکترونیکی رأی مواجه شوند.

این در حالی است که عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان آمار قطعی از تعداد خبرنگاران عضو خانه اعلام نکرد و بیش از ۳۰۰ نفر در حالی مطرح ساخت که به اذعان وی، تعدادی عضو جدید خانه شده‌اند و اطلاعی از آمار دقیق ندارد.

لغو دوره اول چهاردهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات در بهمن ماه در حالی صورت گرفت که ۴ ماه زمان وجود داشت که هیئت مدیره خانه مطبوعات ضمن پیگیری اساسنامه اقدام به پایش اعضا کند که همچون گذشته هیچ اقدام عاجلی صورت نداده است و این در حالی است ۵ عضو هیئت مدیره فعلی خانه مطبوعات اصفهان در حالی بار دیگر کاندید شده‌اند که در طول دوره مدیریت خود بیشترین اختلافات بین اعضای هیئت مدیره را ثبت کرده‌اند.

اختلافات که گاه از هیئت مدیره فراتر و دیگر اعضا خانه را نیز درگیر می‌کرد و همین اختلافات و عدم شفاف سازی عملکرد سیزدهمین هیئت مدیره خانه مطبوعات اصفهان باعث شده است بخشی از خبرنگاران دلسرتر از هر زمان، ندای عدم مشارکت دراین دوره از خانه مطبوعات را سر دهند و گمانه زنی‌ها بر لغو دوره دوم انتخابات با مشارکت زیر ۵۰ درصد به صدا در آید.

چهاردهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان در حالی برگزار خواهد شد که وقتی از اداره کل ارشاد اسلامی سوال می‌شود که چه تعداد حق رأی دارند؟ تنها پاسخ آن «نمی‌دانیم» است.

به علت عدم پایش اعضای خانه مطبوعات از سوی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان احتمال می‌رود در روز رأی گیری صفحه برای افرادی باز نشود؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ