اجتماع یوم الحسین عصرعاشورا نماد بلوغ فکری مردم اصفهان است

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امام حسین (ع) می‌تواند محور وحدت و همبستگی همه گروه‌های مردمی باشد و اجتماع یوم الحسین عصرعاشورا نماد بلوغ فکری مردم اصفهان است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ مردمی یوم الحسین در عصر روز عاشورا در اصفهان اظهار کرد: این رویداد بزرگ مردمی برای سومین سال متوالی در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همه هیئات مذهبی و دستگاه‌هایی که در برگزاری این برنامه در کنار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همکاری داشتند، ابراز کرد: این برنامه به خوبی نشان داد که امام حسین (ع) می‌تواند محور وحدت و همبستگی همه گروه‌های مردمی باشد.

اجتماع یوم الحسین عصرعاشورا نماد بلوغ فکری مردم اصفهان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه دیروز یکی از اجتماعات کم نظیر استان اصفهان را در میدان امام حسین (ع) داشتیم، تصریح کرد: در این مراسم شاهد حضور جوانان، نوجوانان، دختران و پسران و پیشکسوتان علاقمند به ساحت امام حسین (ع) بودیم.

وی افزود: در این برنامه وحدتی بی‌نظیر موج می‌زد، همه تفکرات در این برنامه همکاری داشتند و سخنران و مداح مورد نظر خود را دیدند و عرض اندام کردند.

اجتماع یوم الحسین عصرعاشورا نماد بلوغ فکری مردم اصفهان است

حجت‌الاسلام و المسلمین فوقی با بیان اینکه می‌توانیم یوم الحسین را به عنوان نماد وحدت و همبستگی مردم اصفهان بدانیم، افزود: فکر می‌کنم باید چنین برنامه‌هایی در کشور تکثیر شود و آن چیزی که انقلاب اسلامی سال هاست که فریاد می‌زند همین است که بتوانیم همه مردم را با اختلاف نظراتی که دارند در یک اجتماع با یک اعتقاد مشترک کنار هم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یوم الحسین عصر عاشورای میدان امام حسین (ع) توانست بلوغ فکری را به منصه ظهور برساند و این برای ما بسیار با اهمیت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ