پوستر تبلیغاتی شیائومی، طراحی چشم‌نواز و بسیار باریک میکس فولد را نشان می‌دهد

اقتصاد ایران: شیائومی با انتشار پوستری، ضخامت و وزن کم میکس فولد ۴ را به رخ سامسونگ می‌کشد.

بر اساس پستی از شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، این شرکت در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) با برگزاری رویدادی، از دو گوشی تاشدنی جدید خود رونمایی خواهد کرد. اولین گوشی، مدل میکس فولد ۴، با طراحی کتابی و دومین گوشی با نام میکس فلیپ، اولین گوشی با طراحی صدفی این شرکت است.

با اینکه هنوز جزئیات کاملی منتشر نشده، اما با توجه به اطلاعاتی که فعلاً می‌دانیم،‌ میکس فولد ۴ در چندین قسمت از گوشی سامسونگ مدل زد فولد ۶ سامسونگ عملکرد بهتری دارد. شایعات حاکی از آن است که میکس فلیپ شیائومی، حتی مشکلات حل نشده‌ی نسل ششم گوشی‌های تاشدنی با فرم صدفی سامسونگ را نیز نخواهد داشت.

لی جون، مدیرعامل شیائومی، پیش‌تر به ضخامت فوق‌العاده کم ۹٫۴۷ میلی‌متری و وزن سبک ۲۲۶ گرمی میکس فولد ۴ اشاره کرده است. این گوشی به طور قابل توجهی از گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ که ضخامتی ۱۲٫۱ میلی‌متری و وزنی معادل ۲۳۹ گرم دارد، نازک‌تر و سبک‌تر است.

پوستر رسمی میکس فولد ۴ شیائومی
Xiaomi

درحال‌حاضر لقب باریک‌ترین گوشی تاشدنی در اختیار Magic V3 هواوی با ضخامت ۹٫۳ میلی‌متر و وزن ۲۳۰ گرم است.

علاوه بر طراحی ظریف، میکس فولد ۴ از ویژگی‌های چشمگیری برخوردار است. طبق پست منتشر شده توسط شیائومی، این گوشی موبایل از یک سیستم دوربین چهارگانه‌ی لایکا با لنزهای تله‌فوتو دوگانه (احتمالاً مشابه میکس فولد ۳ با قابلیت زوم ۳٫۲ برابر و زوم پریسکوپی ۵ برابر) به همراه لنزهای اصلی و فوق عریض خبر می‌دهد که انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را برای عکاسی با موبایل ارائه می‌دهند.

مقالات مرتبط
  • تاریخ رونمایی و جزئیات کلیدی شیائومی میکس فولد ۴ رسماً اعلام شد
  • میکس فولد ۴ در راه است؛ گوشی تاشو ۲۰۲۴ شیائومی با ویژگی‌های پیشرفته

ظاهراً میکس فولد ۴ از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند که برتری قابل توجهی نسبت به سرعت شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی سامسونگ به‌شمار می‌رود. این گوشی شیائومی برای اولین‌بار در سری فولد، از استاندارد ضدآب IPX8 نیز بهره‌مند خواهد شد. همچنین، در این پست به پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه نیز اشاره شده است.

درکنار اطلاعاتی که از میکس فولد ۴ می‌دانیم، یوگش برار، افشاکننده‌ی اطلاعات دنیای فناوری، اشاره کرده که عرضه‌ی میکس فولد ۴ ممکن است همانند نسخه‌های قبلی سری فولد، تنها محدود به بازار چین باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ