تاکید «کاپوچیانی» بر لزوم کار و تمرین بیشتر در بسکتبال بانوان

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان در نشست بررسی عملکرد تیم زیر 18 سال دختران دررقابت های دیویژن B کاپ آسیا گفت که باید خیلی بیشتر کار کنیم تا بتوانیم بسکتبال را به معنای واقعی بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه بررسی عملکرد تیم ملی زیر ۱۸ سال دختران در رقابت‌های دیویژن B کاپ آسیا ۲۰۲۴ چین با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، فتانه ملک نایب رئیس، فریده هادوی مدیر تیم‌های ملی بانوان، وحید ابوالحسنی رئیس کمیته مربیان، النی کاپوچیانی سرمربی تیم ملی بانوان و نیکا بیکلیکلی، روژانو محمودی، شیوا خرمشاهی و شفق سلیمیان اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان دختران ایران روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه برگزار شد.

اعضای کادر فنی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختران ایران توضیحات خود را در خصوص عملکرد تیم در این رقابت‌ها ارائه دادند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در این جلسه عنوان کرد: ما متوجه شدیم با حضور فیلیپین، برای صعود به دیویژن A باید بیشتر تلاش کنیم. ما دو سال پیش این مسیر را آغاز کردیم و حداقل چهار سال دیگر باید تلاش کنیم تا به نتایج مدنظر خود برسیم. ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقات عملکرد بهتری نسبت به گذشته از خود ارائه دادند اما باید نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. هر برد در بخش بانوان بسیار مهم و ارزشمند است، بنابراین باید هدفمندتر از گذشته پیش برویم. ماهیت اینطور جلسات شناسایی نقاط ضعف است که باید با بررسی برای رفع آن قدم برداریم پس باید در این جلسات شفاف صحبت کنیم تا به هدف خود که شناسایی و رفع ایرادهای ما است برسیم.

آلنی کاپوچیانی سرمربی تیم ملی با اشاره به نتیجه کسب تیم ملی شده گفت: می‌دانم کار سختی را آغاز کرده‌ایم ولی با سختکوشی پتانسیل رسیدن به هدف خود را داریم. تشکر می‌کنم از مجموعه مدیریتی فدراسیون که در این مدت با اردو و مسابقات تدارکاتی کنار ما بود. واقعیت باید خیلی بیشتر کار کنیم تا بتوانیم بسکتبال را به معنای واقعی بازی کنیم می‌دانم این پتانسیل وجود دارد و برای همین از نتیجه کسب شده راضی هستم. اگر سوم می‌شدیم خیلی بهتر بود ولی در مجموع فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتیم.

در پایان این جلسه مقرر شد به جهت ارتقا سطح فنی مربیان پایه حضور آن‌ها با هماهنگی قبلی در تمرین تیم ملی بلامانع باشد، توجه ویژه بر مهارت‌های فردی بازیکنان، تداوم مسابقات برون مرزی و تداوم کلاس‌های ارتقای مربیان پایه از جمله مسائلی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و قرار شد در دستور کار قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ