۲.۵میلیون مسافر ازطریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اصفهان جابجا شد

اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در سال‌جاری بیش از ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۰۱ مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه جا شده‌است.

حسین بیغمیان در گفت و گو با مهر اظهار کرد: طی سال‌جاری۲ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۰۱ نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر جابجا شده‌اند، این میزان سفر در ۲۵۱ هزار و ۸۵ سرویس ناوگان‌های مسافربری انجام شده‌است.

وی با اشاره به آمار سفرهای درون و برون استانی عنوان کرد: یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۸۹ نفر از مسافرین جابجا شده در استان، سفر درون استانی داشته و همچنین یک میلیون و ۴۷ هزار و ۳۱۲ مسافر به خارج از استان سفر کرده‌اند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: تعداد سفرهای درون استانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال جاری ۱۷۰ هزار و ۶۸۱ بوده و ۸۰ هزار و ۴۰۴ ناوگان مسافربری نیز سفر خارج از استان داشته اند.

بیغمیان درخصوص جابجایی مسافر با ناوگان مینی بوس استان اصفهان گفت: ۸۲۰ هزار و ۸۴۴ مسافر از طریق این ناوگان جابجا شده اند که این تعداد سفر در ۷۴ هزار و ۵۸ سرویس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مینی بوسی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: جابجایی مسافر با ناوگان سواری در سال جاری نیز ۲۵۸ هزارو ۲۸۵ مسافر بوده که توسط ۷۵ هزار و ۸۶۱ سفر کرده‌اند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به تعداد سفر و مسافر ناوگان اتوبوسی حمل‌ونقل عمومی استان اشاره کرد و افزود در سال جاری این بخش از ناوگان ۱۰۱ هزار و ۱۶۶ صورت وضعیت سفر را ثبت کرده و یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۴۷۲ مسافر را منتقل کرده‌اند.

بیغمیان عنوان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری، شرکت حمل ونقل، ناوگان و یا رانندگان حوزه حمل‌ونقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ