پیش‌بینی مشارکت ۴۰ هزار نفری در ورزش شهروندی

اقتصاد ایران: همدان- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی مشارکت ۴۰ هزار نفری شهروندان در ورزش شهروندی را داریم.

محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ورزش شهروندی شهرداری همدان اظهار کرد: تا به امروز در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۴ هزار نفر در ورزش شهروندی شهرداری همدان مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم تا پایان سال ۴۰ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری همدان مشارکت خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اهداف ورزش شهروندی گفت: یکی از وظایف شهرداری ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان بوده و قطعاً گسترش ورزش یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان است.

رجبی خاطرنشان کرد: با گسترش ورزش به طور قطع جامعه‌ای شاداب، به دور از بیماری‌های جسمی و روحی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه المپیاد ورزش شهروندی در همدان با نام شهروند قهرمان در همدان برگزار می‌شود، بیان کرد: با حمایت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان بودجه مالی بسیار خوبی برای گسترش ورزش در شهر اختصاص پیدا کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: هادی بلوری‌نوین معاون ورزش و کارکنان این مجموعه تقویم ورزشی بسیار منظم و پر باری برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم بتوانیم شهر ورزش محور داشته باشیم.

رجبی با اشاره به محله محور کردن ورزش شهروندی گفت: ورزش را در دو سطح محله محور و مسجد محور در تمام محلات شهر همدان دنبال می‌کنیم.

وی افزود: به دنبال گسترش ورزش در تمام محلات شهر هستیم تا عدالت اجتماعی در گسترش ورزش را محقق کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به ورزش شهروندی بانوان گفت: اعتقاد داریم مادران محور سلامت خانواده‌ها هستند و در سال ۱۴۰۳ همایش بزرگ مادر و دختر را با مشارکت ۷ هزار نفری قشر بانوان در همدان برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی ما در ورزش شهروندی به طوری بوده که موازی با آقایان ورزش بانوان را دنبال کنیم وقتی می‌گوئیم برای ۴۰ هزار شهروند همدانی برنامه‌ریزی ورزش را انجام داده‌ایم به طور قطعی نیمی از ۴۰ هزار نفر بانوان خواهند بود.

رجبی با اشاره به لزوم گسترش زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: متأسفانه با افزایش قیمت زمین در سطح شهر شاهد بودیم در چند سال اخیر زمین‌های خاکی ورزش از بین رفته و با کاهش سرانه ورزشی مواجه هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: اگر این رویه به این شکل ادامه پیدا کند یک متر زمین ورزشی در محلات ما برای کودکان، نوجوانان و جوانان باقی نخواهد ماند به همین دلیل طبق برنامه‌ریزی در هر محله همدان یک زمین چمن مصنوعی ایجاد خواهد شد که تا به امروز ۲۵ زمین چمن راه‌اندازی و افتتاح کرده‌ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ