سامانه «دولت‌یار» را به دولت چهاردهم هدیه می‌کنیم

اقتصاد ایران: رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: سامانه دولت‌یار که به منظور معرفی افراد شایسته در انتصابات مدیریتی راه اندازی شده بود را با تمام امکانات به دولت چهاردهم هدیه می دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور اظهار داشت: آزمون‌ها به این صورت است که دستگاه اجرایی درخواست خود را مطرح می‌کند و در یک کارگروهی متشکل از دستگاه اجرایی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری استخدامی موضوع بررسی می‌شود و مجوز داده می‌شود و تأمین اعتبار صورت می‌گیرد. همچنین دستگاه مجری آزمون مشخص می‌شود که عموماً یا سازمان سنجش کشور یا جهاد دانشگاهی است.

وی عنوان کرد: در این دولت حدود ۲۲ آزمون برگزار کردیم و آخرین آزمون هم ۱۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد و جذب به این شکل است که پس از اعلام نتایج اولیه، دستگاه اجرایی متولی ارزیابی تکمیلی است و پس از جمع‌آوری نتایج گزینش و حراست با هم جمع می‌شود و دستگاه مجری یعنی جهاد دانشگاهی یا سنجش نتایج را اعلام می‌کند و اگر اعتراضی باشد باید به دستگاه اجرایی منتقل کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در رابطه با آخرین مرحله تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت: ما یک کاری را با دستور رئیس جمهور شهید از قبل شروع کرده بودیم مبنی بر اینکه سامانه‌ای ایجاد شود برای معرفی افراد شایسته برای انتصاب در پست‌های مدیریتی که تحت عنوان «دولت یار» به اتمام رسید و ما آن را به دولت چهاردهم هدیه می‌دهیم تا از آن استفاده کنند و افراد شایسته در ظرفیت دستگاه اجرایی به‌کارگیری شوند.

لطیفی افزود: هر زمان دولت منتخب اعلام کند این سامانه را با تمام امکانات در اختیارشان قرار می‌دهیم تا با انتصاب افراد در کمیته‌های مذکور از این ظرفیت استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ