پوشش امدادی دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان با ۷۰ تیم

اقتصاد ایران: زنجان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۷۰ تیم عملیاتی هلال‌احمر دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان را پوشش امدادی می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: ۷۰ تیم عملیاتی امداد و نجات و بشردوستانه متشکل از ۱۷۰ نجاتگر، امدادگران و اعضای جوانان در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان مستقر و به عزاداران حسینی خدمات ارائه خواهند داد.

وی افزود: از ساعت ۱۲ ظهر جاری ۶۰ تیم امداد و نجات در قالب ۱۵۰ نجاتگر و ۱۰ تیم خدمات بشردوستانه (سحاب) با ۲۰ نفر از اعضای جوانان همراه با تجهیزات مورد نیاز در مسیرهای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات به عزاداران حسینی خواهند کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌های عملیاتی، ۱۷ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی کمک دار، مینی بوس، دستگاه موتورلانس، خودرو فرماندهی ارتباطات در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان مستقر می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های سیار سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) با حضور در میان عزاداران حسینی اقدام به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه خواهند کرد.

هاشمی اظهار کرد: با توجه به لزوم ارائه آموزش‌های همگانی برای عزاداران، به همت ۱۰ مربی داوطلب کمک‌های اولیه در ایستگاه‌های آموزشی مسیر عزاداری نیز ارائه خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: امدادگران نجاتگران در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان در حالت آماده باش برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی قرار دارند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ