بلومبرگ از احتمال مهاجرت فرانسوی‌های ثروتمند خبر داد

اقتصاد ایران: شبکه خبری بلومبرگ به نقل از مدیران شرکت‌های خدمات مشاوره مالی هشدار داد که بسیاری از ساکنان ثروتمند فرانسه ممکن است به دلیل نگرانی در مورد بی ثباتی سیاسی و چشم انداز مالیات‌های بیشتر با توجه به انتخابات پارلمانی اخیر، این کشور را ترک کنند.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، شبکه خبری بلومبرگ روز جمعه به نقل از مدیران شرکت‌های خدمات مشاوره مالی هشدار داد که بسیاری از ساکنان ثروتمند فرانسه ممکن است به دلیل نگرانی در مورد بی ثباتی سیاسی و چشم انداز مالیات‌های بیشتر با توجه به انتخابات پارلمانی اخیر، این کشور را ترک کنند.

در انتخابات اخیر پارلمان فرانسه هیچ حزبی اکثریت مطلق کرسی‌ها را به دست نیاورده اما یک ائتلاف جناح چپ بیشترین کرسی را به خود اختصاص داده است.

به گفته تعدادی از مشاوران دارایی و ثروت، بسیاری از مشتریان وحشت زده آنها انتقال سرمایه به خارج از این کشور را آغاز کرده‌اند و شروع به بررسی مهاجرت احتمالی خود کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، بیشتر آنها نگرانند که در حالی که نه حزب راست افراطی و نه چپ افراطی در انتخابات پیروز نشدند، برخی از پیشنهادات انتخاباتی احزاب، مانند افزایش مالیات‌ها، به زودی به قانون تبدیل می‌شوند.

زنیا لژاندر، یکی از شرکای مدیریتی در شرکت حقوقی هوگان لاولز در پاریس، به این شبکه گفت: ما مشتریان جدیدی مانند مدیران ارشد داریم که می پرسند برای محافظت از خود چه کاری می توانند انجام دهند.

وی افزود: پس از برگزیت هجوم بانک‌داران به فرانسه صورت گرفت، اما این افراد پردرآمد از این کشور می‌روند زیرا نمی‌خواهند مالیات بیشتری بپردازند.

ائتلاف احزاب چپ فرانسه موسوم به "جبهه جدید مردمی" (NFP) که بیشترین کرسی‌ها را در انتخابات اخیر به دست آورد، وعده داده است که بر سودهای فوق العاده شرکت‌ها مالیات بگیرد و مالیات بر ثروت را بر ثروتمندان بازگرداند.

چنین قوانینی با سیاست‌های امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه مغایرت خواهد داشت. سیاست‌های وی در قبال ثروتمندان "دوستانه‌تر" تلقی می‌شوند و به او لقب "رئیس‌جمهور ثروتمندان" داده شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ