ضربه ۱۰۰ میلیون دلاری المپیک پاریس به هواپیمایی دلتای آمریکا

اقتصاد ایران: شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری (۹۱.۸۵ میلیون یورو) را به دلیل بازی‌های المپیک پاریس پیش بینی کرده است چرا که بیشتر گردشگران و مسافران به دلیل شلوغی بیش از حد و قیمت‌های بالای این رویداد، به پایتخت فرانسه نمی‌آیند.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا ضرر 100 میلیون دلاری (91.85 میلیون یورو) را به دلیل بازی‌های المپیک پاریس پیش بینی کرده است چرا که بیشتر گردشگران و مسافران به دلیل شلوغی بیش از حد و قیمت‌های بالای این رویداد، به پایتخت فرانسه نمی‌آیند.

خطوط هوایی دلتا که همچنین دارای سرمایه گذاری مشترک با شرکت هواپیمایی ملی فرانسه یعنی ایرفرانس است، در حال حاضر یکی از خطوط هوایی بزرگ ایالات متحده است که پروازهای منظمی را بین ایالات متحده و پاریس انجام می‌دهد.

بر اساس این گزارش، به غیر از گردشگران و تماشاگرانی که واقعاً برای المپیک به پاریس می روند، اکثر مسافران دیگری که به دنبال یک سفر در تعطیلات تابستان یا در ایام تعطیلی مدارس هستند و می‌توانند انعطاف پذیر باشند، معمولاً تصمیم می‌گیرند تا اواخر اوت یا حتی سپتامبر برای سفر صبر کنند.

آنها همچنین مقاصد دیگری را در سراسر اروپا و شمال آفریقا انتخاب می‌کنند؛ مقاصدی مانند اسپانیا، ایتالیا، یونان، تونس، مراکش و ترکیه که اگرچه بسیار محبوب هستند، اما همچنان در مقایسه با پاریس گردشگران کمتری دارند.

با این حال، این شرکت هواپیمایی مطمئن است که سفرهای تابستانی احتمالاً در چند ماه آینده به روال عادی باز خواهند گشت، زیرا سفرهای اروپایی به طور کلی در چند ماه گذشته به خوبی بهبود یافته است.

علت این موضوع تا حد زیادی تقاضای انباشته در دوران همه گیری کروناست که هنوز هم احساس می شود، زیرا مسافران معمولاً چیزهایی مانند تورهای مسافرتی را از قبل رزرو می‌کنند.

در 1 ژوئیه، گروه ایرفرانس نیز در مورد کاهش سود به علت المپیک پاریس، هشدار مشابهی داد و از ضربه 180 میلیون یورویی به درآمد خود خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ