جنایت ترور سردار سلیمانی در دادگاه‌های داخلی ایران موردپیگیری است

اقتصاد ایران: سرپرست وزارت خارجه ایران گفت: جنایت ترور سردار سلیمانی در دادگاه‌های داخلی ایران در دستور کار و مورد پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه صهیونیست‌ها نمی‌توانند شکست‌های غزه را با توسعه جنگ افروزی در دیگر مناطق در سطح منطقه جبران کنند بلکه بیشتر خود را در باتلاق مخاطرات بسیار جدی‌تر فرو می‌برند، هشدار داد: لبنان زنده کننده شکست‌های تاریخی برای صهیونیست‌ها است، چه در سال ۲۰۰۰ و چه ۲۰۰۶؛ لذا، لبنان قطعاً جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود.

باقری که پس از دیدار با «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در نیویورک، در جمع خبرنگاران در پاسخ سوالی درباره تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان و ادعاهای این رژیم و نیز واکنش جمهوری اسلامی ایران گفت: این تجربه ثابت شده است، هر چه که صهیونیست‌ها بیشتر در منطقه تنش‌آفرینی کنند و بیشتر جنایت انجام دهند، خودشان را در باتلاق تهدیدات و مخاطرات جدی‌تر فرو می‌برند.

باقری پیش از این و در دیدار «پیتر سیارتو» وزیر خارجه مجارستان نیز هشدار داد که هرگونه تنش‌آفرینی جدید در منطقه به ضرر آتش‌افروزان خواهد بود.

سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره پیگیری موضوع ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» که به دستور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا صورت گرفت، نیز گفت: «جمهوری اسلامی ایران موضوع ترور سردار سلیمانی را از طریق چارچوب‌های حقوقی بین‌المللی مورد پیگیری قرار داده و همچنان در دستور کار خودش دارد».

باقری تاکید کرد: جنایت ترور سردار سلیمانی در دادگاه‌های داخلی ایران هم در دستور کار و مورد پیگیری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ