بمباران مسجد و پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه

اقتصاد ایران: برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در حملات بامدادی رژیم صهیونیستی علیه غزه و متشنج شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله نظامیان صهیونیست از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد رسانه‌های عربی از ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری و وقوع درگیری‌های مسلحانه در این منطقه خبر دادند.

ده‌ها شهید و زخمی در بمباران مسجد و پناهگاه آوارگان در غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد عبدالله عزام واقع در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۱۵ زخمی برجای گذاشت.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یک ساختمان مسکونی را در محله شیخ رضوان واقع در شمال شهر غزه نیز هدف قرار دادند.

بمباران مسجد و پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که در جریان بمباران پناهگاه آوارگان فلسطینی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه دست کم هشت تن به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌های فلسطینی‌ها را در جنوب اردوگاه النصیرات بمباران کردند. علاوه بر این، بمباران خانه‌های مسکونی در محله المناره در جنوب شرق خان یونس ۱۵ زخمی در میان فلسطینی‌های بی گناه به ویژه کودکان برجای گذاشت.

ده‌ها موشک حزب الله بر سر صهیونیست‌ها فرود آمدند

از سوی دیگر نیروهای مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که موفق شدند طی ساعات گذشته با شلیک ده‌ها موشک، مناطق اشغالی «ساعر» و «غشر هازیو» را در اراضی اشغالی هدف قرار دهند.

در بیانیه این نیروها آمده است: عملیات رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در چارچوب حمایت از ساکنان نوار غزه و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاهای جنوبی لبنان به ویژه جنایت وحشیانه اشغالگران علیه منطقه‌ام التوت و شهادت سه کودک صورت گرفت.

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان یک حمله موشکی گسترده انجام داد و صدای انفجارهای پی در پی در تمام منطقه به گوش می‌رسید.

این رسانه‌ها اضافه کردند، برای دومین بار طی شب گذشته حزب الله لبنان حمله موشکی علیه اراضی اشغالی انجام داد. در مرحله نخست منطقه کریات شمونه هدف قرار گرفت.

وحشت در جبهه شمالی / آماده باش نظامیان صهیونیست

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی از شدت گرفتن حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مناطق شمالی اراضی اشغالی طی بامداد امروز خبر می‌دهند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی قبل اذعان کردند طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ موشک از سمت لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند، نظامیان صهیونیست در تمام منطقه شمالی در حالت آماده باش قرار دارند چرا که حزب الله لبنان تهدید کرده است طی ساعات و روزهای آینده اتفاقاتی خواهد افتاد که تل آویو تصورش را نخواهد کرد.

رسانه‌های صهیونیستی شب گذشته را یک شب ناآرام در جبهه شمالی و الجلیل غربی توصیف کردند.

بمباران مسجد و پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه

صهیونیست‌ها در «جنین» گلوله باران شدند

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌های عربی از متشنج شدن اوضاع کرانه باختری و وقوع درگیری‌های مسلحانه در این منطقه حکایت دارند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در جریان حمله به محله شرقی جنین واقع در شمال کرانه باختری یک خانه مسکونی را محاصره کرده و با شلیک خمپاره تخریب کردند.

نظامیان صهیونیست به خانه‌های شهروندان فلسطینی در اطراف دانشکده اسلامی شهر قلقیلیه نیز یورش بردند. علاوه بر جنین، نظامیان صهیونیست به منطقه بیت فجار در جنوب بیت لحم نیز یورش بردند.

در همین راستا گردان‌های شهدا الاقصی مستقر در جنین اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی وابسته به این گردان‌ها طی ساعات گذشته وارد نبرد سنگینی با عناصر صهیونیست شدند.

این نیروهای فلسطینی تاکید کردند که با شلیک گسترده گلوله و پرتاب نارنجک نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند.

رزمندگان فلسطینی با عناصر متجاوز به شهر قلقیلیه در کرانه باختری نیز درگیر شده و آنها را هدف قرار دادند. در کنار گردان‌های شهدا الاقصی، گروهان‌های القدس مستقر در جنین نیز اعلام کردند که نیروهای وابسته به آنها موفق شدند عناصر صهیونیست را در این شهر گلوله باران کنند.

رسانه‌های محلی نیز از پرواز گسترده پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز شهر جنین خبر دادند. گردان‌های قسام نیز تاکید کردند که با شلیک گسترده گلوله و پرتاب تعداد زیادی بمب، عناصر متجاوز را در محله المراح هدف قرار دادند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ