اتحادیه اروپا در محکوم کردن توحش رژیم صهیونیستی ناتوان است

اقتصاد ایران: دیده بان حقوق بشر از ناتوانی اتحادیه اروپا برای محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اتحادیه اروپا یکی از بزرگترین حامیان رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود به طوری که مقامات ارشد این اتحادیه در روزهای پس از حمله هفتم اکتبر ۲۰۲۳ با سفر به سرزمین‌های اشغالی، بر حمایت خود از تل آویو در شروع نسل کشی در غزه تاکید کردند. از این رو، تعجبی ندارد بروکسل اکنون از محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها ناتوان است.

بر این اساس، دیده بان حقوق بشر امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای از ناتوانی اتحادیه اروپا در محکوم کردن اقدامات صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع فلسطین در غزه انتقاد کرد.

این نهاد حقوق بشری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شاهد آن هستیم که اتحادیه اروپا توانایی رسیدن به اجماع به منظور صدور بیانیه در محکوم کردن نسل کشی فلسطینیان در غزه به دست نظامیان صهیونیست را ندارد زیرا برخی از کشورهای عضو این اتحادیه مخالف این موضوع هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا که مدعی حمایت از حقوق بشر در جهان است، تاکنون به طور جمعی اقدامات مناسبی برای رسیدگی به جنایات جنگی اسرائیل و سایر نقض‌های حقوق بشری این رژیم که منجر به فاجعه انسانی در غزه شده است را اتحاذ نکرده است.

دیده بان حقوق بشر تاکید دارد: اکنون اتحادیه اروپا با اتهامات مستدلی پیرامون استانداردهای دوگانه در برخورد با مسئله فلسطین و اسرائیل مواجه است. این مسئله به اعتبار این اتحادیه به عنوان یکی از مدافعان حقوق بشر در جهان لطمه وارد می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ