پیداشدن جسد کودک غرق شده در رودخانه کارون سوسن ایذه

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جسد کودکی که هفته گذشته به همراه مادرش در رودخانه بخش سوسن شهرستان ایذه غرق شده بود، پیدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: ساعت ۱۳ روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، یک خانواده چهار نفره شامل پدر، مادر و ۲ فرزند، حوالی ساعت ۱۳ به رودخانه کارون بخش سوسن رفتند که به علت بالا آمدن آب، مادر و پسر حدوداً ۱۲ ساله غرق شدند و به محض اطلاع از حادثه، نیروهای هلال احمر اعزام شدند و هفت تیم امدادی در بستر رودخانه به جستجو پرداختند.

وی با بیان اینکه غواصی در رودخانه‌های عمیق طبق قانون بر عهده هلال احمر نیست اما برای کمک به خانواده حادثه دیده که به دستور رئیس هلال احمر کشور نیروهای امدادی این‌جمعیت ورود کردند، افزود: سرانجام جسد پسربچه غرق شده در رودخانه روستای «دِه شیخ» بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه شب گذشته در ۱۲ کیلومتری از محل حادثه توسط نیروهای امداد هلال احمر پیدا شد.

شعبانی با بیان اینکه مردم محلی در جستجوی ۲ فرد غرق شده بسیار کمک کردند، ادامه داد: این رودخانه از مناطق سخت گذر عبور می‌کند که برای غواصی و جستجو نیاز به راهنمایی مردم محلی است. نیروهای امداد هلال احمر از روستای «دِه شیخ» تا امامزاده سلطان ابراهیم که منطقه سخت گذری است در حال جستجو هستند و قایق مخصوص مناطق سخت گذر نیز برای یافتن جسد فرد دوم نیز به منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ادامه جستجو برای یافتن جسد مادر، اضافه کرد نیروی امدادی از استان برای جستجو در رودخانه به ایذه اعزام شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ