خط مقدم سیاست خارجی کشورمان در مبارزه با استکبار مساله فلسطین است

اقتصاد ایران: زنجان-خطیب نماز ظهر عاشورا در زنجان گفت: خط مقدم سیاست خارجی کشورمان در مبارزه با استکبار مساله فلسطین و غزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد جعفری ظهر سه شنبه در نماز ظهر عاشورا در چهارراه انقلاب زنجان، گفت: در کنار توجه به مسائل عبادی و نماز، حتماً اقامه نماز اول وقت و مصداق سیاسی دنیا و کشور مورد توجه عزاداران باشد.

خطیب نماز ظهر عاشورا در زنجان با بیان اینکه با بیان اینکه به رسم همه ساله و به یاد سیدالشهدا عزاداران، نماز ظهر عاشورا اقامه می‌کنند، افزود: در این روز با تبعیت از این اقدام ماندگار امام حسین (ع) ایرانیان هم در عمل اطاعت کرده و تبعیت خود را نسبت به اولاد و اصحاب باوفای ایشان نشان می‌دهند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه عزاداران حسینی به ویژه دلدادگان پایتخت شور و شعور حسینی در کنار عزاداری برای امام حسین (ع) و توجه به مسائل عبادی و در رأس آن به نماز که همه مقید به اقامه نماز اول وقت و به جماعت هستند، توجه می‌کنند، اظهار داشت: در کنار این مهم باید مسائل سیاسی دنیا و کشور مورد توجه عزاداران حسینی واقع شود.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب بیش از گذشته مورد توجه دشمنان قرار گرفته است، اظهار داشت: نوک پیکان حمله به این موضوع اختصاص یافته، بنابراین خواهران محجبه بیش از مردان وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان تلاش می‌کنند ترویج فرهنگ غرب کم‌حجابی و بی‌حجابی را پیاده کنند و مسئله حجاب بسیار مهم است و ضعف دشمن، حجاب است و روی حجاب تاکید دارد.

جعفری با بیان اینکه خط مقدم سیاست خارجی کشورمان در مبارزه با استکبار مساله فلسطین و غزه است، ادامه داد: حدود یکسال از جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه در مقابل چشمان مجامع بین المللی می‌گذرد که متأسفانه در این زمینه نه تنها هیچ اقدامی نکرده‌اند بلکه سکوت اختیار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان به دنبال ضربه زدن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از راهکارهای مختلف برای رسیدن به این امر تلاش می‌کند، افزود: همه آحاد جامعه باید برای مقابله با توطئه‌های دشمن هوشیار و همواره در صحنه باشند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، به خلق حماسه توسط مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: در سایر مسائل هم باید در صحنه بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ