جلسه کمیته پاراسوارکاری با حضور مدرس فرانسوی برگزار شد

اقتصاد ایران: جلسه فدراسیون سوارکاری با کمیته ملی پارالمپیک با حضور مدرس فرانسوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون سوارکاری، جلسه فدراسیون سوارکاری ایران با کمیته ملی پارالمپیک با حضور محمد کاظمیان رئیس این فدراسیون و پاتریشیا مدرس فرانسوی، حسن زاده دبیر کل کمیته پاراالمپیک و دکتر رحمانی نایب رئیس فدراسیون و سلگی نمایندگان کمیته پارالمپیک و غزاله منتظم رئیس کمیته پاراسوارکاری، در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

پیش از این با پیشنهاد، کمیته پاراسوارکاری فدراسیون سوارکاری یک مدرس فرانسوی که مورد تأیید فدراسیون جهانی نیز هست به ایران آمده است تا دوره‌های آموزشی پارا سوارکاری ایران زیر نظر او برگزار شود. با موافقت با این پیشنهاد، غزاله منتظم نخستین دوره استعدادیابی پاراسوارکاری را با تدریس پاتریشیا از فرانسه برگزار کرد.

در این جلسه درباره مسائل دیگر در حوزه سوارکاری نیز بحث و تبادل نظر شد و با توجه به فاصله‌ای که سوارکاری ایران با دنیا و سطح اول این رشته دارد، قرار بر این شد که با کمک خانم پاتریشیا سوارکاری ایران از منظر سیستماتیک به سوارکاری جهانی نزدیک‌تر شود.

پاتریشیا در این جلسه عنوان کرد: برای پاراسوارکاری و سوارکاری توانیابان، از یک متخصص برای کلاس‌بندی باید استفاده شود.

همچنین در این جلسه کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری پیشنهادات مهمی در جهت آماده‌سازی سوارکاران واجد شرایط جهت شرکت در مسابقات کوآلیفیکیشن ارائه داد. وی در این رابطه افزود: برای پارا المپیک در آینده نیز برنامه‌های مفصلی داریم تا با استعدادیابی ویژه یک تیم خوب جهت اعزام به مسابقات بین المللی آماده کنیم. همچنین هدف‌گذاری ما این است که برای بچه ها مسابقات قهرمانی کشور و دوستانه با کشورهای چین و قطر برگزار کنیم. حضور پرقدرت در مسابقات پاراآسیایی نیز در برنامه‌های ما قرار دارد.

حسن زاده نماینده کمیته ملی پارالمییک در این جلسه حمایت همه جانبه خود را از پاراسوارکاری اعلام کرد و گفت: دست حمایت ما پشت شماست، اما برنامه بلندمدت برای استعدادیابی و پرورش استعدادها داشته باشید تا برای پارالمپیک بعدی تیم قدرتمندی را اعزام کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ