اولین خریداران گوشی‌های جدید سامسونگ در ایران چه افرادی هستند؟

اقتصاد ایران: تنها ساعتی پس از عرضه جهانی دو گوشی Z Fold 6 و Z Flip 6، پیش‌فروش این گوشی‌ها در دیجی‌کالا آغاز شده که با استقبال غیرمنتظره‌ای رو‌به‌رو شده است.

دو گوشی جدید سامسونگ برای اولین بار توسط دیجی‌کالا در ایران پیش‌فروش شدند و تنها ساعاتی پس از عرضه این گوشی، خریداران زیادی برای تهیه کردن آخرین فناوری سامسونگ در دنیای موبایل اقدام به خرید گوشی‌های Z Fold 6 و Z Flip 6 کردند. خریداران معتقدند این دو گوشی می‌تواند علاوه بر کارکردهای سایر گوشی‌های هوشمند پرچمدار، خدمات ارزنده‌تری را به کاربران ارائه دهد. در حال حاضر در ایران، این دو مدل گوشی همزمان با عرضه جهانی فقط در سایت دیجی‌کالا پیش‌‌فروش می‌شوند که با سه خریدار اول این گوشی‌ها، گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادیم که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

یک گوشی‌باز حرفه‌ای!

«علی ادیب» متولد سال ۱۳۷۳ و از اولین خریداران گوشی سامسونگ Z Fold 6 در ایران است. او اندرویدباز است و از آنجایی که عاشق دنیای فناوری است همیشه آخرین گوشی‌های روز دنیا را تهیه می‌کند و با آن‌ها سر و کله می‌زند.

علی در حال حاضر یک گوشی S23 Ultra و یک گوشی پیکسل ۸ پرو هم دارد اما با این وجود تصمیم گرفته تا گوشی جدید سامسونگ را هم به سبد موبایل‌های خود اضافه کند. او از اینکه این گوشی توانسته بعد از ارائه چندین نسل اشکالات خود را بهبود دهد و حالا به یک گوشی مجهز و کاربردی تبدیل شده راضی است.

علی اکثر گوشی‌های خود را از دیجی‌کالا تهیه می‌کند چرا که باور دارد تمام گوشی‌های فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با گارانتی مطمئن عرضه می‌شود، ارسال آن‌ها نیز به‌موقع و سریع بوده و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم برای موبایل‌ها در نظر گرفته شده است. او می‌گوید: «بارها شده که از جای دیگری گوشی خریدم و بعد با من تماس گرفتند و اعلام کردند که قیمت گوشی متفاوت است یا اینکه این گوشی الان موجود نیست و به جای آن یک گوشی دیگر تهیه کن! من هیچ‌وقت این مشکلات را در خرید اینترنتی موبایل از دیجی‌کالا نداشتم.»

علی ادیب از طریق اخبار متوجه پیش‌فروش گوشی جدید سامسونگ در دیجی‌کالا شده و پس از اینکه پیامک اعلام پیش‌خرید گوشی را از سوی دیجی‌کالا دریافت کرده، تصمیم خود را برای خرید این گوشی نهایی کرده است. او معتقد است این گوشی همچنان در برخی موارد مثل دوربین نقاط ضعفی دارد اما حالا با جنس بدنه کیفیت بهتر و صفحه نمایش قوی‌تر، تبدیل به یک گوشی کاربردی شده که نقاط ضعف آن به چشم نمی‌آید.

تغییر گوشی از آیفون به سامسونگ

«کامران کاظمی» از مدیران میانی یکی از بانک‌های کشور است و به‌واسطه شغلی که دارد با تکنولوژی‌های روز درگیر است. او ۴۸ سال دارد و قبل از اینکه به گوشی‌های سامسونگ روی بیاورد یک اپل‌باز حرفه‌ای بوده اما بعد از محدودیت‌های زیادی که در گوشی‌های اپل برای اپلیکیشن‌های ایرانی ایجاد شد، تصمیم گرفته که از گوشی‌های اندرویدی استفاده کند. به نظر او  پرچمداران سامسونگ به دلیل نداشتن محدودیت بهترین گوشی‌های سیستم‌عامل اندروید هستند.

کامران به‌خاطر امکاناتی که Z Fold‌ در اختیار کاربران قرار می‌دهد به سمت استفاده از این گوشی آمده و می‌گوید: «می‌دانم که گوشی S24 Ultra‌ شاید در برخی زمینه‌ها از گوشی‌های تازه معرفی شده سامسونگ هم بهتر باشد اما می‌خواستم با یک گوشی نوآورانه‌تر سر و کله بزنم و صفحه بزرگی که این گوشی در اختیار من قرار می‌دهد ویژگی جذابی است. با استفاده از این صفحه نمایش می‌توانم نوت‌برداری از جلسات داشته باشم و از یک صفحه بزرگ‌تر با امکانات قوی‌تری بهره‌مند شوم. همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی که در این گوشی قرار گرفته مرا بسیار تحت‌تأثیر خود قرار داده به‌طوری که بعد از پنج سال تصمیم گرفتم گوشی خودم را عوض کنم و یک گوشی جدید بخرم.»

کامران از مشتریان باسابقه دیجی‌کالا است و به‌جز وسایل الکترونیکی تمامی مایحتاج زندگی خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری می‌کند. او رویداد سامسونگ را از صفحه دیجی‌کالا در اینستاگرام دنبال می‌کرده و پس از آنکه درباره پیش‌فروش این گوشی شنیده به‌خاطر قیمت مناسب و همچنین کاور و تجهیزاتی که همراه این گوشی به‌طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، مجاب شده تا بعد از پنج سال یک گوشی جدید تهیه کند.

من عاشق گوشی سامسونگ هستم

«محمد صادقی» عاشق دنیای گوشی‌های سامسونگ است و همیشه تمامی گوشی‌های خود را از این برند تهیه می‌کند. او ۴۰ ساله است و عاشق پرچمداران سامسونگ در دنیای موبایل است. محمد در حال حاضر یک S21 Ultra دارد که بسیار از آن راضی است و باور دارد این گوشی بعد از اینکه دو سه سال از عمرش می‌گذرد کماکان یک گوشی قوی و پرقدرت است.

محمد، چندی پیش تصمیم می‌گیرد که Z Fold 5 را بخرد اما در نهایت تصمیم می‌گیرد تا اندکی بیشتر صبر کند و آخرین مدل این سری را تهیه کند تا بتواند با انقلابی‌ترین فناوری‌های سامسونگ سروکار داشته باشد. او به‌خاطر Cpu قوی‌تر و صفحه‌ نمایش بهتر و ویژگی‌های بهبود یافته دیگر این گوشی نسبت به نسل پیشین خود، بی‌درنگ در طرح پیش فروش گوشی جدید سامسونگ از دیجی‌کالا شرکت کرده و این گوشی را خریده است و البته قصد ندارد گوشی پرچمدار قبلی سامسونگ را بفروشد و می‌خواهد آن را هم نگه‌ دارد.

محمد عاشق کتاب خواندن و دیدن فیلم و سریال است و آنها را از طریق گوشی خود دنبال می‌کند. او تأکید دارد صفحه نمایش گوشی‌های فولد برای خوانش کتاب یا دیدن فیلم و سریال بهترین گزینه در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است و برای اینکه بتواند اوقات فراغت خود را با استفاده از تکنولوژی این صفحه نمایش سپری کند، بسیار هیجان زده است. او ادامه داد:

«با نگاهی به بخش بررسی و نظرات گوشی قبلی این سری یعنی زد فولد ۵ در دیجی‌کالا، مطمئن شدم که خریداران این گوشی از داشتن آن راضی هستند و این گوشی جواب خود را برای نیازهای کاربران پس داده است. بخش بررسی و نظرات در دیجی‌کالا همیشه به تصمیم‌گیری من برای خرید کالا کمک می‌کند و این بار هم با تکیه بر همین نظرات و بررسی تخصصی، عزمم را جزم کردم تا گوشی جدید سامسونگ را تهیه کنم. از آنجایی که به دیجی‌کالا اعتماد بسیار زیادی دارم و پس از خرید از این فروشگاه، خیالم راحت است که حتماً کالا به دستم می‌رسد. گوشی جدیدم را هم مثل تمام گوشی‌های سابق خود و همسرم از دیجی‌کالا تهیه کردم.»

گوشی‌های جدید سامسونگ را چگونه می‌توان خرید؟

پیش‌فروش دو مدل گوشی Z Flip 6 و Z Fold 6 همزمان با عرضه جهانی در این بخش از دیجی‌کالا آغاز شده است. همچنین امکان مشاهده این دو مدل گوشی در فروشگاه حضوری دیجی‌کالا واقع در مرکز خرید رویال در منطقه سعادت‌آباد نیز وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Flip 6 تک سیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت همراه هدیه هدفون Galaxy Buds FE در کنار کاور مخصوص Galaxy Z Flip 6 عرضه می‌شود. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 6 دوسیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت با هدیه Galaxy Watch FE، قلم S PEN و کاور رسمی سامسونگ در دیجی‌کالا به‌فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ