حس خوب خدمت به هموطنان/ کارگر فداکار اهوازی از حس خدمت می‌گوید

اقتصاد ایران: اهواز - کارگر فداکار نیروگاه رامین گفت: اینکه بدون خارج کردن واحد توانستیم برق را تولید کنیم حس رضایت بخشی را در من ایجاد کرد چرا که توانسته بودم در راستای کمک به هم وطنانم قدمی مثبت بردارم.

محمد امیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اکنون در فصل گرم سال بسر می بریم که کل کشور به خصوص خوزستانی‌ها گرمای شدید هوا را تجربه می‌کنند لذا مردم خواستار پایداری برق برای مصرف هستند.

این مهندس مکانیک بیان کرد: طبق آنالیزهایی که به ما ارائه شده بود سختی کندانسور بالا رفته بود و شرایط واحد پایدار نبود، از آن جایی که از مدار خارج کردن واحد خاموشی را به همراه داشت به همین خاطر تصمیم گرفتیم زمانی که واحد در مدار است با وجود گرما و رطوبت بالا نسبت به تعمیر نشتی کندانسور اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه کار سه روزه را در کمتر از یک روز انجام دادیم، تصریح کرد: هدفم از انجام تعمیرات در این شرایط سخت کمک به هموطنان به خصوص مردم خوزستان بود تا در این روزهای گرم و طاقت فرسا بتوانند بدون خاموشی، مصرف برق را داشته باشند.

حس خوب خدمت به هموطنان/ کارگر فداکار اهوازی از حس خدمت می‌گوید

امیری گفت: همه ما در یک شهر و یک کشور زندگی می‌کنیم بنابراین همه نسبت به هم مسئول هستیم، اینکه بدون خارج کردن واحد توانستیم برق را تولید کنیم حس رضایت بخشی را در من ایجاد کرد چرا که توانسته بودم در راستای کمک به هم وطنانم قدمی مثبت بردارم.

این کارشناس توربین افزود: از مردم تقاضا دارم در زمان پیک بار، مصرف خود را کاهش دهند و از استفاده وسایل غیرضروری خودداری کنند تا خاموشی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه کاری که ما انجام دادیم تنها یک نمونه از اقدامات مجموعه نیروگاه رامین اهواز بود، اظهار کرد: همکاران بنده در واحدهای مختلف اعم از کارگاه عمومی، تراشکاری، جوشکاری و تعمیرات نیز در این چنین شرایط، بسیار کار انجام داده‌اند و انجام می‌دهند یعنی این اقدام برای اولین بار نبود اما کار بنده و همکارم خسروی دیده شد.

امیری خطاب به مسؤولان عنوان کرد: باید به نیروگاه توجه بیشتری شود چرا که فرسودگی دارد و باید بهینه سازی شود.

این مهندس مکانیک ادامه داد: همچنین عده‌ای از پرسنل که از بدنه نیروگاه رامین هستند و همپای ما کار می‌کنند و چندین سال است در این نیروگاه مشغول به فعالیت هستند بدون بیمه درمانی، با حقوق پایین و زیر نظر پیمانکار هستند که به نظر بنده لازم است این افراد هم که کارشان به لحاظ سختی، در رده ما قرار دارد تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، کندانسور توربین نیروگاه رامین اهواز نشتی پیدا کرد و مطابق پروتکل، باید ابتدا فعالیت نیروگاه ۲ روز متوقف و سپس کار تعمیر آغاز می‌شد اما متخصصان، تصمیم گرفتند در حالت آماده به کار نیروگاه، عملیات تعمیرات را انجام دهند.

دمای محیط توربین نزدیک به ۷۰ درجه و رطوبت بالای ۹۰ درصد است به عبارت دیگر نیروها باید در یک دریای آب جوش عملیات می‌کردند، کار در ۱۸ ساعت عملیات پیچیده مهندسی بدون وقفه ادامه یافت و نیروگاه بدون ثانیه‌ای توقف به تأمین برق پرداخت و خطر خاموشی گسترده هم از کشور رخت بر بست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ