ادامه رایزنی فدراسیون بسکتبال با مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی

اقتصاد ایران: با وجود پاسخ منفی دو مربی ایرانی به پیشنهاد فدراسیون بسکتبال برای هدایت تیم ملی، این فدراسیون همچنان پیگیر رایزنی‌های خود با گزینه‌های داخلی برای توافق نهایی در این زمینه است.

سعید تابش نیا سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بعد از منتفی شدن همکاری با دو مربی ایرانی مورد نظر (مهران شاهین طبع و مهران حاتمی) و همچنین رد پیشنهاد از طرف مربی ایتالیایی و عدم پاسخ قطعی گزینه اسلوونیانی توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته فنی بعد از نشست یک ماه و نیم پیش خود هنوز نشست جدیدی در این زمینه نداشته است، گفت: برگزاری نشست جدید منوط به نهایی شدن گزینه های جدید برای بررسی کارنامه و ارزیابی شرایط است. فدراسیون برای تعیین گزینه های جدید مذاکراتی را آغاز کرده اما هنوز نهایی نشده است.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: قرار است دو گزینه جدید خارجی به کمیته فنی معرفی شود. بر همین اساس فدراسیون مذاکراتی را آغاز کرده است اما هنوز گزینه ای که شرایط حضور در بسکتبال ایران را داشته باشد به کمیته فنی معرفی نشده تا در مورد او بررسی تصمیم گیری واحد صورت بگیرد.

تابش نیا تصریح کردک در عین حال رایزنی هایی هم برای انتخاب سرمربی ایرانی تیم ملی در حال انجام است. اینکه دقیقا فدراسیون با یک یا چند گزینه داخلی در حال رایزنی است را نمی دانم اما همزمن با مربیان خارجی، انجام رایزنی برای انتخاب سرمربی داخلی هم در برنامه است.

وی با اشاره به تعداد گزینه هایی که پیش از این برای هدایت تیم ملی مدنظر بودند، خاطرنشان کرد: برای تعیین سرمربی جدید تیم ملی، ابتدا ۶ مربی خارجی و ۴ مربی ایرانی مدنظر بودند که از میان آنها کمیته فنی به دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی رای داد. اینبار اما مشخص نیست در نهایت چه تعداد گزینه نهایی می شوند. فقط اینکه فدراسیون همزمان پیگیر مذاکره با مربیان خارجی و داخلی است.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: با این اوصاف امکان اینکه یک مربی داخلی روی نیمکت تیم ملی بنشیند، وجود دارد اما در عین حال هیچ چیز هم قطعی نیست.

تابش نیا ابراز امیدواری کرد شرایط به گونه ای پیش برود که به زودی کمیته فنی تشکیل جلسه بدهد و در مورد گزینه های هدایت تیم ملی تصمیم گیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ