اصرار نتانیاهو بر شروط خود برای مذاکره با حماس

اقتصاد ایران: منابع صهیونیستd اعلام کردند که ادامه مخالفت‌های نتانیاهو بر سر عقب نشینی از گذرگاه «فیلادلفیا» دستیابی به توافق را سخت‌تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اختلاف بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ وی به شرایط حاد خود رسیده به طوری که بنیامین نتانیاهو و یوآف گالانت در نشست‌های رسمی هم با هم به جدال لفظی بر سر ادامه مدیریت جنگ غزه می‌پردازند.

همزمان با ادامه تلاش‌های میانجی‌گران عرب (مصر و قطر) بر سر توافق آتش پیشنهادی سه مرحله‌ای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا میان حماس و تل آویو، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو همچنان مخالف عقب نشینی از محور «فیلادلفیا» و عدم بازگشت آوارگان به مناطق شمالی نوار غزه طبق شروط اساسی حماس است.

پایگاه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که نتانیاهو در مصاحبه تلویزیونی با شبکه ۱۴ عبری بار دیگر بر ادامه فشار به حماس برای آزادی اسرای صهیونیستی نزد حماس تاکید کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن پافشاری بر موضع قاطع خود در اشغال گذرگاه رفح و فیلادلفیا مدعی شد که تا عقب نشینی حماس از شروط خود به فشارها ادامه خواهیم داد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که ارتش اشغالگران به گسترش عملیات خود در محور فیلادلفیا برای جلوگیری از قاچاق سلاح از خاک مصر به داخل غزه ادامه می‌دهد.

همزمان با مخالفت اشغالگران بر سر شروط حماس برای توافق آتش بس، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد که تل آووی به طرح پیشنهادی بایدن پایبند است.

پس از سپری شدن بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ